آریا جوان
شروین اسبقیان : حضور جوانان به عنوان داوطلبین ستادبرگزاری مسابقات یک امتیاز است
يکشنبه 26 خرداد 1398 - 12:56:47
آریا جوان - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان گفت : حضور جوانان به عنوان داوطلبین ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان برای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یک امتیاز است

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، سید محمد شروین اسبقیان در مانورهمیاران کمیته امنیتن مستابقات والیبال لیگ ملت های 2019 گفت : استغاده از ظرفیت جوانان به عنوان همیار عوامل اجرایی ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان یک رویکرد عالی و یک امتیاز برای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل محسوب می شود.
او درادامه ضمن تشکر از تمامی مسئولان استان اردبیل که درراستای میزبانی شایسته تلاش می کنند افزود: برای میزبانی شایسته و بهتر و در شان اردبیل باید همگی پای کار بیایم و کمیار هم دراین مسابقات باشیم .
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دراستان اردبیل نشان از توجه وزارت به اقدامات تمامی استان ها است .
اسبقیان گفت : استفاده از ظرفیت جوانان دراین رویدادهای مهم و جهانی بسیار ارزشمند است و امیدواریم از این به بعد این کار ارزشمند اردبیل الگویی برای سایر استان ها شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/132162/شروین-اسبقیان---حضور-جوانان-به-عنوان-داوطلبین-ستادبرگزاری-مسابقات-یک-امتیاز-است
بستن   چاپ