آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:
اعزام تیم های حرفه ای کوهنوردی استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده
دوشنبه 22 آبان 1396 - 12:46:26 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه که به منظور تسهیل در فرایند کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله شب گذشته استان کرمانشاه به مناطق آسیب دیده رفته است از تلاش و پیگیری کلیه عوامل ورزش استان به منظور کمک به آسیب دیدگان این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ارسلان حسینی با تسلیت درگذشت جمعی از هم استانی های عزیز در زلزله شب گذشته استان کرمانشاه،گفت: خوشبختانه کار انتقال مجروجین حادثه با هلی کوپتر و با استفاده از زمین های پمن شهرستان های حادثه دیده در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان شخصا و به صورت لحظه ای پیگیر اقدامات در حال انجام است، اظهار کرد: از ابتدای وقوع این حادثه هماهنگی های لازم با تمامی شهرستانها به منظور بسیج امکانات صورت گرفته و اماکن ورزشی استان به ویژه استادیوم ها در اختیار ستاد بحران قرار دارد.
حسینی همچنین به اعزام 4 تیم حرفه ای کوهنوردی استان کرمانشاه به مناطق صعب العبور آسیب دیده از زلزله در مناطق ازگله و سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت:در صورت نیاز تیم های دیگری هم منتظر اعلام برای اعزام به مناظق آسیب دیده هستند.
وی همچنین از اعلام امادگی هیئت های کوهنوردی استان های همدان، کردستان و آذربایجان شرقی به منظور اعزام نیرو به استان کرمانشاه خبر داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13226/اعزام-تیم-های-حرفه-ای-کوهنوردی-استان-کرمانشاه-به-مناطق-زلزله-زده
بستن   چاپ