آریا جوان
دلار‌های نفتی، پول‌های بادآورده و نگاه مات مردم
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 09:26:03
آریا جوان -
دلار‌های نفتی، پول‌های بادآورده و نگاه مات مردم
k ٢.١
١١
خبر ورزشی / پرسپولیس، برانکو را وقتی از دست داد که پای دلار‌های نفتی بادآورده سعودی‌ها به وسط آمد.
معلوم بود پرسپولیس حریف رقیب عربستانی‌اش نمی‌شود. پولی که باشگاه عربستانی می‌تواند بپردازد را پرسپولیس باید با هزار التماس و خواهش جور کند و در این جنگ نابرابر، برانکو که در ایران با 3 قهرمانی پی‌درپی اشباع شده، تحت تأثیر رقم پیشنهادی الاهلی به سمت سعودی‌ها چرخید. نبرد نابرابر یعنی همین؛ ما در موقعیت تحریم‌های ناجوانمردانه حتی در انتقال پول مشکل داریم و آن‌ها بدون هیچ مشکلی فقط رقم را بالا می‌برند و با این که می‌دانند برانکو در ایران قرارداد دارد، حتی حاضر نمی‌شوند با پرسپولیس مذاکره کنند. پرسپولیس باید شکایت از الاهلی را با قدرت دنبال کند.
سعودی‌ها باید حد و حدود خودشان را بدانند. آن‌ها یک روز با نیامدن به ایران و برگزاری بازی مقابل تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف به فوتبال ما اهانت کردند و این بار با دست‌درازی به کادر فنی یک باشگاه ایرانی...
اگر اعتقاد داریم استقلال و پرسپولیس دو باشگاه مردمی هستند و متعلق به مردم، نباید از رفتار دیروز معاون باشگاه استقلال که رقم پیشنهادی بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد را به اطلاع هواداران رساند، تعجب کنیم. بد نیست هواداران بدانند بازیکنان مورد علاقه‌شان با چه شرایطی در تیم محبوب خود می‌مانند و در چه صورتی تیم‌شان را عوض می‌کنند. از شفاف‌سازی نترسیم. شفافیت جلوی بسیاری از رابطه‌های پشت پرده و مراودات زیرمیزی را می‌گیرد.
بازیکن و مربی و باشگاه در فصل نقل و انتقالات در تکاپو هستند و هر یک برای منافع خود تلاش می‌کنند و این وسط یک عده هم که با هدف پول پارو کردن وارد شده‌اند، به قصد بالا بردن نفع مالی خود، در حال آشفته‌تر کردن این بازار مکاره هستند.
کاش لااقل ما رسانه‌ها ابزار این سودجویی نشویم و اجازه ندهیم بعضی‌ها با بی‌اخلاقی و هزار ترفند، جیب فوتبال را بزنند. بازیکن، مربی و... عیبی ندارد به اندازه لیاقتش از فوتبال منفعت ببرد، اما قرار نیست در این شرایط خاص اقتصادی که تأمین برخی نیاز‌های اولیه برای مردم سخت شده، عده‌ای با نردبان کردن رسانه‌ها و با سناریونویسی و ترفند‌های عجیب به دستمزد‌هایی برسند که حق‌شان نیست و نوشتن اعدادش هم برای مردم رؤیاست

http://www.javanannews.ir/fa/News/133238/دلار‌های-نفتی،-پول‌های-بادآورده-و-نگاه-مات-مردم
بستن   چاپ