آریا جوان
خط و نشان‌های واسطه‌ای برای استقلال و پرسپولیس!
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 09:26:25
آریا جوان -
خط و نشان‌های واسطه‌ای برای استقلال و پرسپولیس!
k ١.٨
٣
خبرآنلاین / این روزها همه چیز در استقلال و پرسپولیس به هم ریخته است و جالب اینکه تمام آن‌هایی که امروز در نقطه حساس قرار گرفته‌اند در یک واسطه با هم تلاقی دارند.
نام‌ها را کنار هم قرار دهید. تقریبا نقطه مشترکی ندارند. مثلا امید نورافکن یا رضا نادری،مثلا علی علیپور یا وریا غفوری،حسین حسینی ،علی کریمی و حتی برانکو! شاید باورش سخت باشد اما همه این‌ها در نهایت به یک واسطه به هم ربط پیدا می کنند. همه یک وجه مشترک و کسی که پشت همه این ها قرار گرفته.
کسی که نامش نیست اما کنار برانکو و خیلی از مربیان بلوک شرق بوده . تقریبا همه این بازیکنانی که این روزها سر از بلژیک و کشورهایی چون هلند و بقیه در آورده اند، نخ کلاف شان به او گره می خورد و کسی است که این روزها و در فصل نقل و انتقالات در ارائه این پیشنهادهای نجومی بازیکنان نقش دارد.
شاید برای یک تیم هیچ چیز بدتر از این نباشد که چند بازیکن و مربی اش مدیر برنامه هایی واحد داشته باشند و امان از روزی که منافع آقای مدیر و باشگاه دچار تضاد شود. استقلال و پرسپولیس حالا این اشتباه را مرتکب شدند و شرایط شان بدجور به هم پیچیده است. حالا فردی که روزی عابدینی درباره اش گفته بود به برانکو بازیکن بی کیفیت انداخته، برای استقلال و مدیرانش می گوید چه کسی را نگه دارند و چه کسی را برکنار کنند!
نامه فرصت سوزی علیه پرسپولیس لو می رود و قیمت بازیکنان هم تصاعدی بالا می رود. پسر فوتبالی خوبی که روزی خودش قربانی چنین حوادثی شد و فوتبالش سوخت، چطور امروز برای بازیکنانش و فوتبال ایران خط و نشان هایی می کشد که حاصلش ضرر دست جمعی است، پرسشی شده، بی پاسخ!

http://www.javanannews.ir/fa/News/133245/خط-و-نشان‌های-واسطه‌ای-برای-استقلال-و-پرسپولیس!
بستن   چاپ