آریا جوان
دکتر لاریجانی:
با واگذاری اماکن ورزشی اقتصاد مردمی می شود
شنبه 27 آبان 1396 - 12:37:14 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از مسئولین ستادی با دکتر لاریجانی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، حسین رضایی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی ،علی پارسانیا معاونت فرهنگی و امور جوانان و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل صبح امروز به دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی رفتند.
در این دیدار حسن عابدی به ارائه گزارش عملکرد در چهار حوزه ، ورزشی، فرهنگی ، زیرساختها و جوانان پرداخت و عنوان کرد: در شورای فرهنگی و عمومی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شاهد فعالیت های خوبی از جمله آموزش زوجهای جوان و کنترل طلاق بودیم که از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز مورد تقدیر قرار گرفت ،‌همچنان یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی رسیدگی و تاسیس نمازخانه های جهت برگزاری نماز جماعت در ورزشگاه ها است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به بحث زیر ساخت ها اشاره نمود و گفت: افتتاح 7 سالن ورزشی در مرکز شهر ،‌6 زمین روباز و 6 زمین چمن مصنوعی و یک باب استخر و پیست دومیدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در دولت تدبیر و امید از جمله افتخارات در زمینه توسعه زیرساخت ها بوده که منجر به افزایش سرانه فضاهای ورزشی به 50 سانتیمتر شد.
در ادامه حسن عابدی به اجرای ماده 27 توسط اداره کل ورزش و جوانان پرداخت و افزود این اداره کل توانست با واگذاری 3 پروژه ورزشی به بخش خصوصی این قانون را اجرا نماید وی همچنان به ماده 94 قانوان الحاق 27صدم درصد از 9 صدم درصد ارزش افزوده پرداخت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از رشد 133 درصدی ابعاد مختلف ورزشی در سال 1395 نسبت به سال 1394 سخن گفت و ادامه داد کسب عناوین مختلف ورزشی پس از سالها در میادین بین المللی ، آسیایی و جهانی از دیگر افتخارات استان قم بود که حاصل تمامی این تلاش ها منجر به کسب رتبه برتر در گروه سوم توسط وزارت ورزش و جوانان برای دومین سال متوالی شد.
در ادامه این جلسه دکتر لاریجانی به تحول اخیر در ورزش قم اشاره نمود و در بحث زیر ساخت ها عنوان کرد طراحی یک مدل جدید در تمامی زمینه ها(تجاری،فرهنگی،گردشگری و . . . ) در کنار آن پیوست ورزشی قرار گیرد،‌این امر کمک شایانی به ورزش قم خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : واگذاری امکان ورزشی بایستی در اولویت کاری قرار گیرد چرا که با واگذاری امکان ورزشی به بخش خصوصی میتوان فارغ البال شد و به نظارت ، هدایت و برنامه ریزی پرداخت لذا با این روش اقتصاد مردمی می شود.
وی همچنان در جهت رشد و توسعه ورزش قم عنوان کرد در جهت هم افزایی ،شهرداری قم بایستی به کمک ورزش قم آید و از این راه می توان کمک های شایانی به تیم های استانی نیز نمود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13455/با-واگذاری-اماکن-ورزشی-اقتصاد-مردمی--می-شود
بستن   چاپ