آریا جوان
‌ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان: جامعه ورزش لرستان ،پهلوانی را در میدان "عشق به همنوع"مشق کردند
شنبه 27 آبان 1396 - 12:57:50 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - علی یاور عزیزپور در پای کاروان"اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور" گفت: باردیگر ورزشکاران لرستانی در آزمون مهربانی مدال قهرمانی و پهلوانی را یکجا گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان،مراسم "راهی شدن کاروان کمک های اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور" شامگاه امروز 5 شنبه با حضور جمعی از مربیان،ورزشکاران،قهرمانان و مسئولان ورزش استان در درب ورودی اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزارشد.
در این کاروان، اقلام ضروری و مورد نیاز مردم زلزله زده و آسیب دیده غرب کشور که توسط جامعه ورزش استان تهیه شده بود، راهی مناطق آسیب دیده کرمانشاه شد.
در این برنامه ، مدیرکل، معاونین ، روسای هیات های ورزشی و جمعی از ورزشکاران حضورداشتند.
علی یاور عزیزپور درحاشیه این برنامه بااشاره به اینکه مرام پهلوانی درایران نمی میردگفت: ورزشکاران لرستانی امروز با لباس های ورزشی به کمک مردم زلزله زده آمدند تا بگویند " در غم این مصیبت با شما مردم شریف کرمانشاه خصوصاً مصیبت دیدگان شریکیم".
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بااشاره به اینکه برخی از ورزشکاران و قهرمانان پاداش هدایای مسابقات خودرا کمک کرده اند، گفت: این درحالی که برخی از ورزشکاران به ویژه کوهنوردان و کشتی گیران لرستانی در همان ساعات اولیه در محل حاضر شدند ومیدانیدر محل حادثه کمک کرده اند.
وی درادامه بااشاره به اینکه برخی از کمک های جامعه ورزش ، مستقیما از شهرستان های نزدیک تر در حال انتقال است، افزود: ببشتر این کمک ها در قالب موادغذایی کنسروشده ، خشکبار، پتو، آب معدنی، پلاستیک روکش، شیرخشک و مواد بهداشتی است.
علی یاور عزیزپور در پایان از جامعه ورزش خواست،همچنان مثل روزهای گذشته در پایگاه های انتقال خون حضور یابند و بااهدا خون به موقع، صدمه دیدگان را یاری رسانند‌.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13462/‌-مدیرکل-ورزش-و-جوانان-لرستان--جامعه-ورزش-لرستان-،پهلوانی-را-در-میدان-"عشق-به-همنوع"مشق-کردند
بستن   چاپ