آریا جوان
«شبی که ماه کامل شد» صدرنشین گیشه سینما شد
جمعه 31 خرداد 1398 - 21:06:53
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٩١٣
٠
فیلم نیوز / «شبی که ماه کامل شد» صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.
پس از رقابت تنگاتنگی که در اولین هفته نمایش فیلم های اکران عید فطر به وجود آمد، فیلم «شبی که ماه کامل شد» توانست در دومین هفته اکران خود از افت فروش «ما همه با هم هستیم» نهایت استفاده را کند و جای فیلم تبریزی را به عنوان صدرنشین جدول فروش هفتگی بگیرد.
«شبی که ماه کامل شد» پس از موفقیت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از دو هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. فیلم نرگس آبیار در هفته گذشته توانست 2 میلیارد 270 میلیون تومان درآمد کسب کند و به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در هفته گذشته تبدیل شود. «شبی که ماه کامل شد» پس از دو هفته اکران 4 میلیارد و 881 میلیون تومان فروش کرده است.
«ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی که در اولین هفته اکرانش 3 میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود، در دومین هفته اکرانش نزدیک به یک میلیارد تومان افت فروش داشت. این فیلم در هفته گذشته 2 میلیارد و 66 میلیون تومان فروخت تا درآمد آن از گیشه پس از دو هفته اکران به 5 میلیارد و 173 میلیون تومان برسد.
همچون هفته گذشته «سرخ پوست» توانست با استقبال مخاطبان به رتبه سوم آمار فروش هفتگی را به خود اختصاص دهد. این فیلم که در آن نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، حبیب رضایی، ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی و مانی حقیقی ایفای نقش می کنند، با یک میلیارد و 788 میلیون تومانی که در هفته گذشته درآمد کسب کرد توانست فروش کل خود را به رقم 3 میلیارد و 999 میلیون تومان تومان برساند.
«تگزاس 2» مسعود اطیابی که در آن پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی، ژاله صامتی و... ایفای نقش می کنند پس از 9 هفته اکران، 16 میلیارد و 719 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این کمدی همچنین درهفته گذشته توانست 940 میلیون تومان فروش کند.
«سامورایی در برلین» پنجمین فیلم پرفروش هفته گذشته است. این کمدی که در آن حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، سامان صفاری، هومن حاج عبدالهی و... ایفای نقش می کنند، در هفته گذشته 497 میلیون تومان فروش کرد تا در آمد از آن گیشه پس از شش هفته اکران به رقم 4 میلیارد و 544 میلیون تومان برسد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/135189/«شبی-که-ماه-کامل-شد»-صدرنشین-گیشه-سینما-شد
بستن   چاپ