آریا جوان
دفتر امور فرهنگی برگزار می کند
همایش سراسری مدیران و مسئولین فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در قم
سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:28:33 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - به همت دفتر امور فرهنگی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم همایش سراسری مدیران و مسئولین فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جعفر سطوتی مدیر کل دفتر امور فرهنگی ضمن اعلام این خبر گفت: نظر به اهمیت، حساسیت، دقت نظر و انسجام در فعالیتهای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور، مقرر شد که این همایش با دعوت از معاونین امور فرهنگی ورؤسای گروههای فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها برگزار می شود که پیش بینی های لازم برای آن انجام شده و در یک برنامه دو روزه برگزار خواهد شد.
وی به حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در این همایش اشاره داشت و در بیان برنامه های این همایش گفت: چهار اقدام اساسی در این همایش صورت خواهد گرفت ؛ 1-تبیین رویکردها و برنامه های وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگ 2- بررسی و تحلیل چالشها و مسائل فراروی استانها در حوزه فرهنگ، 3-آموزش پیوست نگاری فرهنگی برای مدیران و مسئولین فرهنگی وزارتخانه و 4- ترسیم رئوس برنامه ها و اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی با نگاه به آینده، که امیدواریم که به نحو شایسته انجام شوند.
لازم به ذکر است که این همایش دو روزه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 1و2 آذرماه سال جاری در شهر قم و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13557/همایش-سراسری-مدیران-و-مسئولین-فرهنگی-وزارت--ورزش--و--جوانان--در-قم
بستن   چاپ