آریا جوان
خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی در خدمت هموطنان زلزله زده
ارسال کمک های غیر نقدی ، لجستیکی همچنان ادامه دارد
سه شنبه 30 آبان 1396 - 11:33:24 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با همکاری مسئولان هیات های خود در سراسر کشور در زلزله اخیر ، همپای دیگر اقشار جامعه و ارگان ها و نهادها از همه ظرفیت های خود در راستای کمک رسانی به هموطنان مصیبت دیده استفاده کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، کمک های صورت گرفته از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به مناطق زلزله زده در هماهنگی کامل با ستاد مربوطه در استان کرمانشاه و وزارت ورزش ، شامل اقلام موردنیاز و ضروری زلزله زدگان چون آب ، پتو ، وسایل گرمایشی ، مواد بهداشتی و کنسروجات و ..... بود. به جز ارسال چندین محموله جمع آوری شده از سوی کمیته های رشته های مختلف و فدراسیون که از محل پیست اتومبیلرانی آزادی در چندین تریلی برای هموطنان زلزله زده فرستاده شد ، در اقدامی اساسی با دستور محمود صیدانلو رئیس فدراسیون ، هشتاد دستگاه اتومبیل آفرود نیز با توجه به مناطق صعب العبور مناطق زلزله زده از استانهای مختلف راهی این مناطق شدند .
در همین حال هیات های استانی فدراسیون هم در سراسر کشور ضمن ارسال کمک های غیرنقدی و نقدی به مناطق آسیب دیده ، همچنان این آمادگی را دارند که در صورت اعلام نیاز نهادهای ذیربط با تمام وجود به یاری هموطنان خود بشتابند .






http://www.javanannews.ir/fa/News/13565/ارسال-کمک-های-غیر-نقدی-،-لجستیکی-همچنان-ادامه-دارد
بستن   چاپ