آریا جوان
پیام تبریک دکتر سلطانی فر به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و پایان فتنه داعش
سه شنبه 30 آبان 1396 - 11:59:39 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در پیامی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و پایان فتنه گروهک تروریستی داعش را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن این پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
خبر مسرت بخش پایان فتنه داعش و پاک شدن تمامی مناطق تحت تصرف این گروهک تروریستی جنایتکار از لوث پلیدشان در عراق و سوریه را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، مردم شریف کشورمان، رزمندگان عزیز مدافع حرم خصوصا خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و تمامی صلح طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
این خبر فرخنده که همزمان با آغاز ایام مبارک ربیع الاول، توسط سردار رشید و محبوب اسلام، حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید را به ایشان که با شجاعت و درایت نماینده صداقت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری شدند نیز تبریک عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزونشان را مسالت می نمایم.
امروزه به مدد لطف خداوند، عنایات اهل بیت (ع) و با تلاش ها، هوشمندی و درایت دستگاه دیپلماسی کشورمان و رشادت های سرداران غیور اسلام، صداقت و شفافیت کشورمان در مبارزه با تروریسم و تکفیری های قسی القلب بر تمامی جوامع و کشورهای جهان ثابت گردیده است.
تاریخ معاصر جنایت،توحش، آدمکشی و ویرانی که این گروهک تروریستی بر مردم مظلوم منطقه تحمیل کردند را فراموش نخواهد کرد. نکته مهمتر در ورای شکست این جماعت متوهم که در فکر بسط و گسترش خلافت تاریک خود بودند، شرمساری حامیان جهانی و منطقه ای آنان می باشد.
خداوند ان شا الله ایران عزیزمان را از گزند بدخواهان به این خاک عزیز و مقدس محفوظ گرداند.
مسعود سلطانی فر
١٣٩٦/٠٨/٣٠

http://www.javanannews.ir/fa/News/13594/پیام-تبریک-دکتر-سلطانی-فر-به-مناسبت-پیروزی-جبهه-مقاومت-اسلامی-و-پایان-فتنه-داعش
بستن   چاپ