آریا جوان
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان:
میزبانی مسابقات بین المللی موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود
دوشنبه 3 تير 1398 - 14:58:20
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی یکی از راه کارهای افزایش نشاط اجتماعی مردم و جوانان است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات مناسب استان قم باید این موضوع جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، پس از استماع گزارش استاندار قم و مدیر کل ورزش و جوانان این استان از وضعیت جوانان این استان گفت: از گزارش استاندار محترم قم و تشریح وضعیت جوانان این استان تشکر می کنم.
وی ادامه داد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و مصوبات آن افزایش کمی داشته که امیدواریم به رشد کیفی مصوبات و در نهایت حل مشکلات جوانان و آسیب های اجتماعی منجر شود.
وزیر ورزش و جوانان به آمار ازدواج و طلاق اشاره کرد و گفت: رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور به ویژه در استان مذهبی قم نگران کننده است که باید به این دو موضوع توجه ویژه و جدی داشته باشیم.
وی ایجاد نشاط اجتماعی در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: در استان قم به دلیل مذهبی بودن ملاحظاتی به نسبت استانهای دیگر برای ایجاد نشاط اجتماعی داریم بنا بر این ورزش و گسترش همگانی ورزش باید در این استان جدی گرفته شود. باید به هر بهانه ای هر هفته راهپیمایی و کوهپیمایی های خانوادگی که جمع زیادی از مردم را در بر می گیرد و موجب نشاط و شادی آنها می شود در استان قم برگزار کنیم.
دکتر سلطانی فر افزود: میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی یکی دیگر از راه کارهای افزایش نشاط اجتماعی مردم و جوانان استان قم است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات مناسب استان قم باید این موضوع جدی گرفته شود. قم می تواند با هماهنگی فدراسیونها هر دو ماه یک بار میزبان یک رویداد بین المللی ورزشی باشد.
وی ادامه داد: در دو هفته گذشته که میزبانی هفته سوم و چهارم لیگ جهانی والیبال را در ارومیه و اردبیل داشتیم همه استان از مردم گرفته تا مسئولین درگیر این مسابقات بودند و با پیروزی های والیبالیست های کشورمان شاد شدند امیدوار شدند و احساس غرور کردند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در استان قم باید برای همه میلادهای ائمه معصومین (ع) جشنواره های فرهنگی ورزشی و بر نامه های فرهنگی نشاط آور و جشنواره های بومی و محلی برگزار شود تا به ایجاد نشاط اجتماعی مردم استان کمک کنیم. امیدوارم با مجموع مصوبات و اقدامات بتوانیم جامعه ای شادتر داشته باشیم و کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136221/میزبانی-مسابقات-بین-المللی-موجب-افزایش-نشاط-اجتماعی-می-شود
بستن   چاپ