آریا جوان
مشاور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:ورزش باید در خدمت توسعه فرهنگی قرار گیرد
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 9:03:53 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مشاور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:اگر به دنبال این هستیم که کار فرهنگی مناسب انجام شود باید هنر و ورزش را به استخدام بگیریم.

بنیانیان که در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در قم سخن می گفت ٬ اظهار داشت:یکی از بخش های مهم تحولات فرهنگی ساماندهی امور جوانان و برنامه هایی که این معاونت در حوزه فرهنگ دارد،گفت: این معاونت رسالت ویژه ای را برعهده دارد و آنهم این است که ورزش در خدمت فرهنگ قرار گیرد.
او همچنین تاکید کرد:اگر بخواهیم کار فرهنگی مناسب داشته باشیم باید ابزار هنر و ورزش را به استخدام بگیریم.این مساله ایجاب می کند که همه عزیزانی که در دو حوزه وزارت فرهنگ و ورزش فعال هستند درک عمیقی از مقولات فرهنگی داشته باشند.
او با نقد این موضوع که برنامه های فرهنگی نباید محدود به مسئولان فرهنگی شود اظهار داشت: همه انسانها بازیگر عرصه فرهنگ هستندو در همه حال در انتقال فرهنگ نقش ایفا می کنند .
بنیانیان توضیح داد: همه افراد جامعه. باید نقش خود را در داد و ستد های فرهنگی بشناسند،در این صورت است که وضعیت فرهنگی ما بهبود پیدا می کند.
او ادامه داد: مدیران برنامه ریزنقش بسیار برجسته تری نسبت به سایر افراد جامعه در تحولات فرهنگی دارند به این ترتیب مسئولان فرهنگی باید بیاموزند تصمیماتی که میگیرند چه آثاری دارد و در صورت لزوم آنها را اصلاح کنند.
مشاور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد که برنامه های فرهنگی باید در سنین پایه صورت بگیرد چرا که اثر گذار و ماندگار تراست.
دکتر بنیانیان مدرسی کارگاه آموزشی آشنایی با پیوست نگاری فرهنگی که در استان قم با حضور مدیران و مسئولین فرهنگی وزارت ورش و جوانان در حال برگزاری است را به عهده دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13638/مشاور-دبیر-شورای-عالی-انقلاب-فرهنگی-ورزش-باید-در-خدمت-توسعه-فرهنگی-قرار-گیرد
بستن   چاپ