آریا جوان
مشخصات تبلت میان‌رده‌ 2019 سامسونگ فاش شد
چهارشنبه 5 تير 1398 - 11:44:53
آریا جوان - سامسونگ قرار است امسال چند مدل جدید تبلت به بازار عرضه کند. این مدل‌ها ویژگی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوتی دارند. 

باوجود تصمیم گوگل مبنی بر پایان دادن به ساخت تبلت ، سامسونگ همچنان به ساخت انواع تبلت ادامه می‌دهد. شرکت کره‌ای حداقل دو محصول جدید را در صف معرفی و ارائه دارد که یکی از آن‌ها در فهرست تبلت‌های با قیمت مناسب قرار می‌گیرد و دیگری در فهرست تبلت‌های با امکانات عالی. مقاله‌های مرتبط:
گلکسی تب S5e به‌عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ رونمایی شد گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا 16 مرداد رونمایی می‌شود
به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد تبلت‌هایی در همه ی رده‌های قیمتی تولید کند. البته باتوجه‌به تعداد اندک شرکت‌هایی که هنوز تبلت‌های اندرویدی می‌سازند، این تصمیم سامسونگ چندان هم عجیب نیست. تبلت میان‌رده‌ی سامسونگ از یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 و حافظه‌ی رَم 4 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود؛ ویژگی‌هایی که بیش از حد انتظار برای یک تبلت میان‌رده است. تبلت میان‌رده‌ی مذکور با نام SM-T545 در سایت‌های Geekbench و SamMobile معرفی شده اما این موضوع به‌معنای این نیست که این تبلت واقعا وجود دارد. گفته می‌شود تبلت میان‌رده‌ی سامسونگ با نهمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 9 پای (Pie) به بازار عرضه می‌شود و حافظه‌ی داخلی برابر با 64 گیگابایت خواهد داشت. همچنین امکان استفاده از حافظه‌ی میکرو اس‌دی در این تبلت فراهم خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش و باتری این تبلت در دسترس نیست.
به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در چند ماه آینده به‌تدریج محصولات جدید خود را معرفی و وارد بازار کند. بعید به‌نظر می‌رسد که این شرکت تبلت‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ی خود را به‌همراه گلکسی نوت 10 و گلکسی تب اس 5 ( Galaxy Tab S5) که تبلت‌های بالارده هستند، به‌صورت یک‌جا معرفی کند. هنوز اطلاعات کافی در دست نیست اماگمان می‌رود سامسونگ در نمایشگاه ایفا ماه سپتامبر، تبلت‌ میان‌رده و تبلت ارزان‌قیمت خود را معرفی کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136577/مشخصات-تبلت-میان‌رده‌-2019-سامسونگ-فاش-شد
بستن   چاپ