آریا جوان
عقده‌های سر کارتان را با این بازی خالی کنید
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:22:04
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٩.٩
١
آخرین خبر / Office Space: Idle Profits که بر اساس و جزئیات فیلم کمدی و طنز Office Space ساخته شده است به کارمندان اجازه می دهد خشم و عقده های سر کار خود را در این بازی خالی کنند.
داستان بازی
در این بازی شما در نقش یک کارمند با سطح و درجه پایین ظاهر شوید که لازم به ذکر است قرار نیست در این شغل باقی بمانید و در نتیجه برای خالی کردن عصبانیت خود و دیگر کارمندان دست به ریختن یک ویروس در سیستم مرکزی میزنید تا به کمک ان کلیه پول ها را بدزدید.
روش انجام بازی
روایت آغازین بازی کوتاه اما نوید دهنده‌ی یک ماجراجویی طولانی مدت با درد دست است! البته از درد دست گفتم بگذارید همین ابتدا بگویم که به واسطه‌ی حالت ویژه‌ای که در بازی قرار داده شده بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روی نمایشگر پول بیشتری را دریافت کنند. به دست آوردن پول به لطف این قابلیت آن‌قدر کارآمد است که همواره می‌خواهید با ضربه زدن روی نمایشگر، پول بیشتری را برای ارتقاء سریع‌تر ویژگی‌ها و هر یک از اتاق‌های شرکت به دست بیاورید. نتیجه مشخص است: دردی که از آرنج دست‌تان شروع و در نهایت در مچ دست به پایان می‌رسد! البته اگر از این درد بگذریم وظیفه شما در بازی Office Space: Idle Profits افزایش کارایی هر اتاق برای دریافت پول بیشتر است. برای این کار باید نیروهای بیشتری را استخدام کنید تا با قرار دادن در هر یک از اتاق‌ها پول بیشتری را به دست بیاورید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 60 مگابایت
سبک: شبیه سازی
رده سنی: +3 سال

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - iOS *

http://www.javanannews.ir/fa/News/136968/عقده‌های-سر-کارتان-را-با-این-بازی-خالی-کنید
بستن   چاپ