آریا جوان
Zombie Night Terror؛ کارگردان فیلم‌های زامبی شوید
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:22:13
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٢.٣
١
زومجی / Zombie Night Terror یک بازی دوبعدی زامبی محور است که شما کارگردانی آن را برعهده داشته و به شکار انسان ها می روید.
داستان بازی
Zombie Night Terror بازیکنان را در نقش یک فیلمساز قرار می‌دهد. داستان بازی از این قرار است که شما وارد یک سینما می‌شوید تا فیلم‌های زامبی‌محور و ترسناک را تماشا کنید، اما این سینما به‌گونه‌ای است که خودتان باید وقایع را تعریف کنید. داستان نقش مهمی را در بازی موبایل Zombie Night Terror ایفا نمی‌کند و برای ورود بازیکنان به گیم‌پلی مورد استفاده قرار گرفته است.
روش انجام بازی
نحوه‌ی بازی کردن در بازی موبایل Zombie Night Terror هم بدین صورت است که بازیکنان یک منوی ویژه در پایین تصویر در اختیار دارند. این منو شامل گزینه‌های مختلفی از جمله ویروسی کردن آدم‌ها است. هر مرحله به‌شکلی شروع می‌شود که تعدادی از انسان‌ها منتظر سینما رفتن یا در خیابان‌ها مشغول خوش گذرانی هستند و شما باید هرج‌ومرج به‌پا کنید. حال ازطریق سرنگ ویروس زامبی که در دسترس‌تان قرار داده شده است، باید تعدادی از انسان‌ها را به‌ زامبی تبدیل کنید تا یکدیگر را بخورند.
بااین‌حال اصلی‌ترین چالش بازی اندروید Zombie Night Terror ساختار معمایی آن است. محیط‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که زامبی‌ها را مجبور می‌کند از پله‌ها بالا بروند، یا از درب‌های مختلفی عبور کنند.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6 به بالا
حجم: 75 مگابایت
سبک: استراتژیک
رده سنی: +18 سال

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136970/Zombie-Night-Terror؛-کارگردان-فیلم‌های-زامبی-شوید
بستن   چاپ