آریا جوان
آموزش و راهنمای جامع بازی Rainbow Six Siege
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:22:19
آریا جوان -
آموزش و راهنمای جامع بازی Rainbow Six Siege
٨٠٤
٠
گیم اسکن/بازی R6S یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی حال حاضر دنیای بازی‌های ویدئویی است که روزانه، ده‌ها هزار بازیکن به صورت همزمان به تجربه آن می‌پردازند. به خاطر پشتیبانی‌های بی نظیر سازنده این عنوان یعنی Ubisoft، در طی چهار گذشته از عرضه بازی، نه تنها از زیبایی‌های Siege کاسته نشده، بلکه بسیار جذاب‌تر نیز گردیده است.
https://bit.ly/2MbScfV
کدام نسخه از بازی را خریداری کنیم؟
عنوان Siege در طی چند سال گذشته، چندین نسخه مختلف قابل خرید داشته است که مزایای خرید هرکدام از آنها با یکدیگر متفاوت بوده است. این نسخه‌های مختلف از نظر محتوایی که بازیکن در نهایت قرار است به تجربه آن بپردازد، تفاوتی با همدیگر ندارند و تفاوت اصلی آنها با یکدیگر از نظر محتوای در دسترس بازیکن در لحظه ورود او به بازی است. در واقع، تفاوت اصلی میان نسخه‌های مختلف بازی در مدت زمانی است که بازیکن باید صرف کند تا همه امکانات تاثیر گذار بر روی بازی را باز کند که این امکانات در واقع همان Operator‌ها هستند.
اپراتور‌ها، شخصیت‌های قابل بازی‌‌‌ای هستند با سلاح‌ها، امکانات و همچنین قابلیت‌های کاملا متفاوت از یکدیگر و به طور کلی در دو دسته “مدافع” (Defender) و “مهاجم” (Attacker) قرار می‌گیرند؛ البته در مورد اپراتورها در آینده توضیحات بیشتری خواهم داد. /

http://www.javanannews.ir/fa/News/136971/آموزش-و-راهنمای-جامع-بازی-Rainbow-Six-Siege
بستن   چاپ