آریا جوان
چربی‌های دور شکم‌تان را بدون ورزش آب کنید!
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:22:24
آریا جوان -
چربی‌های دور شکم‌تان را بدون ورزش آب کنید! 2
k ٣٨
٦
دیجیاتو / Photo Editor Pro که فعلا روی دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی دارید یک ویرایشگر عکس به تمام معناست که انواع و اقسام وسایل برای دستکاری تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مثل همه ویرایشگرهای عکس دیگری که با آن‌ها سر و کار داریم.
البته تفاوت‌هایی هست که حساب Photo Editor Pro را از اپ‌های همرده‌اش جدا می‌کند که آن پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. . امکانات ویرایشی Photo Editor Pro شامل ابزار روتینی برای تنظیمات رنگ و کادر و سایه‌ها می‌شوند. فیلترهای رنگی، دابل اکسپوژر و افزودن متن و استیکر به تصویر هم جزو المان‌های کمک‌کننده به جاذبه بصری تصویر شمایند. اما برای کمی جاذبه و هیجان بیشتر، ابزار بهتری هم در اختیارتان هست.

دوست دارید چربی‌های دور شکم‌تان را به طور جادویی آب کنید و در عکس لاغر و ترکه‌ای به نظر برسید؟ Photo Editor Pro ابزار ویژه‌ای برای تغییر اندام بدن در اختیارتان می‌گذارد. تغییر ابعاد بدن، کوتاه و بلند کردن قد، عضله‌ای کردن و کش دادن و باریک کردن چهره کارهایی است که ویرایشگر عکس اینشات با دقت خوبی برایتان انجام می‌دهد؛ حقه‌هایی که معمولا سلبریتی‌های سینما به کار می‌برند و حالا شما هم می‌توانید با چند اشاره به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 12 مگابایت

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/136972/چربی‌های-دور-شکم‌تان-را-بدون-ورزش-آب-کنید!
بستن   چاپ