آریا جوان
King of Thieves؛ تجربه بازی کلش آو کلنز در دنیایی جدید و جذاب
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:22:37
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٦.٣
٧
ویجیاتو / King of Thieves یک بازی جذاب و در سبک Auto Runner است که با موسیقی و گیم پلی عالی سعی در جذب مخاطب دارد. اگر طرفدار بازی کلش آو کلنز بوده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید.
داستان بازی
همانطور که از نام بازی پیداست، شما سردسته تمام دزدان شهر بوده‌اید که ناگهان جایگاه خود را از دست می‌دهید و راهی زندان می‌شوید. پس از گذراندن دوران محکومیت، تصمیم می‌گیرید تا باز هم به دوران اوجتان بازگردید و برای اینکار لازم است تا همه چیز را از پله اول شروع کنید. یعنی جایی که از ساده‌ترین پناهگاه و سیستم‌های دفاعی شروع می‌شود تا درنهایت ختم به تخت پادشاهی تمام دزدان شهر شود.
روش انجام بازی
شخصیت کوچک شما به صورت اتوماتیک شروع به حرکت می‌کند و با برخورد به یک مانع از حرکت می‌ایستد. با استفاده پریدن می‌توانید از سد موانع عبور کنید یا برای تغییر جهت نیاز دارید از سطح یک مانع یا دیوار به سمت فضای پشت سرتان بپرید.
شما به عنوان یک دزد، محل اختفای دزدان دیگر را هدف قرار می‌دهید تا علاوه بر به سرقت بردن طلای آن‌ها، جواهرات ارزشمندشان را هم از آن خود کنید. هر کاربر می‌تواند بر اساس سطح یا لول خود، مخفیگاهش را با توجه به سیستم‌های دفاعی موجود طراحی کند. یکی از ویژگی‌های هوشمندانه بازی این است که پس از طراحی مخفیگاهتان می‌بایست خودتان دو بار آن را تست کنید و بتوانید فاصله در ورودی تا صندوقچه جواهرات را با موقیت طی کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: 25.8 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +6

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - iOS *

http://www.javanannews.ir/fa/News/136974/King-of-Thieves؛-تجربه-بازی-کلش-آو-کلنز-در-دنیایی-جدید-و-جذاب
بستن   چاپ