آریا جوان
Pzizz؛ اپلیکیشنی که از قرص خواب قوی‌تر عمل می‌کند!
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:23:31
آریا جوان -
Pzizz؛ اپلیکیشنی که از قرص خواب قوی‌تر عمل می‌کند!
k ١٨
١٧
دیجیاتو / شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شب‌ها خیلی سخت به خواب می‌روید و صبح‌ها هم به زور از خواب بیدار می‌شوید. یا شاید در آن گروهی جای می‌گیرید که همیشه با خواب بعدازظهر مشکل دارند. حال به شما اپلیکیشنی را معرفی می کنیم که به خواب راحت تر و منظم تر شما کمک می‌کند.
Pzizz با کمک ترکیبی از صداهای آرامش‌بخش و اصوات باینورال (binaural) به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به خواب بروید. این اپ خواب روند کار ساده و سرراستی دارد. فقط کافیست ماژولی که قصد استفاده دارید انتخاب کرده و تنظیمات مورد نظرتان را تعیین کنید. تنظیمات پیش‌فرض می‌تواند نقطه شروع خوبی در ابتدای کار با اپ باشد، به خصوص اگر تجربه کار با اپ‌های مشابه را نداشته‌اید.

تنظیماتی که Pzizz برای هر بخش در نظر گرفته عبارتند از:
مدت: اینکه می‌خواهید Pzizz تا چه مدت برایتان صدا پخش کند. برای زمانی که می‌خواهید بخوابید اصوات پس از مدت تعیین شده به آرامی قطع می‌شوند و برای بیدار کردن شما از چرت کوتاه روزانه، ترکیبی از موسیقی و اصوات باینورال پخش خواهد شد. اگر این‌ها هم کافی نبود و از خواب بیدار نشدید آلارمی هم در انتها به صدا در می‌آید تا خواب نمانید.
صدا: هر دو ماژول خواب و چرت روزانه از یک مستر سوییچ برای روشن یا قطع کردن صدا بهره می‌گیرند. علاوه بر این قابلیتی به نام Aurora 3D نیز برای آن‌ها درنظر گرفته شده تا در کنار صدای استریو، اصوات را به صورت سه بعدی برایتان پخش کند.
سطح صدا: یک قابلیت پایه که برای کم و زیاد کردن صداهای در حال پخش می‌توانید از آن استفاده کنید.
آلارم: برای چرت روزانه می‌توانید آلارم را هم فعال کنید تا اگر نگران بیدار نشدن هستید، بتوانید از این جهت اطمینان پیدا کنید. البته برای بیدار شدن از خواب، Pzizz به شما پیشنهاد می‌کند که از آلارم گوشی خودتان استفاده کنید
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 27 مگابایت

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - iOS *
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136984/Pzizz؛-اپلیکیشنی-که-از-قرص-خواب-قوی‌تر-عمل-می‌کند!
بستن   چاپ