آریا جوان
معاون وزیر ورزش و جوانان در زاهدان گفت:
اعتبار بالغ بر 81 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:25:16
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در حاشیه بازید اظهار داشت: در تکمیل طرح ها آنچه اولویت دارد رویکرد مدیریت استان با نگاه به آمایش سرزمین و نیاز منطقه ای است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در حاشیه بازید از پروژه ملی سال 4500 نفری در حال ساخت دهکده ورزشی المپیک زاهدان زاهدان، اظهار داشت: در تکمیل طرح ها آنچه اولویت دارد رویکرد مدیریت استان با نگاه به آمایش سرزمین و نیاز منطقه ای است .
دکتر ژاله فرامرزیان ادامه داد: برخی از طرح های ورزشی با وجود سازه های بزرگ جانمایی بسیار نامناسب دارند به طوریکه اگر تکمیل و تجهیز شوند مردم امکان بهره برداری از آنها را ندارند .
وی با اشاره به اعتبارات امسال این وزارتخانه گفت: امسال در ردیف های متمرکز ملی بیش از 140 میلیارد تومان و بیش از 850 میلیارد تومان حوزه استانی از بیست و هفت دهم درصد مالیات ارزش افزوده و 230 میلیارد تومان منابع ملی متمرکز است .
وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط فعلی کشور تا حدود زیادی از این اعتبارات قابلیت تحقق پیدا کند .
فرامرزیان استفاده از ظرفیت ماده 27 تبصره 19 و مصوبه سران سه قوه را از دیگر برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات در حوزه طرح های ورزشی عنوان کرد .
وی گفت: امسال با رویکرد دولت در سند محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان منابع ویژه و قابل توجه را به این استان نسبت به سالهای گذشته بویژه ورزش و جوانان اختصاص داده شده است .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بدین منظور از محل مالیات ارزش افزوده سهم استانی سیستان و بلوچستان 81 میلیارد تومان است که این به تنهایی اعتباراتی است که در سطح استانی توزیع می شود .
وی بیان کرد: اعتبارات ملی چه توسعه، تجهیز و چه وزارت ورزش در حوزه منابع خود منابع دیگری به این سهم موجود برای تکمیل اماکن ورزشی اضافه می کند .
فرامرزیان اظهار داشت: هم اینک بیش از 150 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با اختصاص ملی، استانی و ظرفیت های قانونی با همکاری پیمانکاران می توان در این زمینه اقدامات مناسب برداشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136999/اعتبار-بالغ-بر-81-میلیارد-تومان-جهت-تکمیل-پروژه‌های-نیمه-تمام-حوزه-ورزش-و-جوانان-سیستان-و-بلوچستان-اختصاص-یافته-است
بستن   چاپ