آریا جوان
مجلس عملکرد وزارت ورزش را در قبال استقلال و پرسپولیس تایید کرد:
در دوسال گذشته عملکرد ورزشی و اقتصادی دو باشگاه نسبت به سالیان گذشته روند بهتری داشته است
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:25:29
آریا جوان - عملکرد ورزشی و اقتصادی استقلال و پرسپولیس ظرف دو سال گذشته روند بهتری را نسبت به سنوات پیشین داشته و با ثبات مدیریتی و حضور حامیان مالی و کمک هواداران نتایج قابل قبولی را هم کسب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در گزارش مرکز پژوهش های مجلس با عنوان بررسی ابعاد و الگوهای واگذاری استقلال و پرسپولیس با بررسی و اعلام پنج نوع شیوه و الگوی واگذاری این دوباشگاه آمده است :
عملکرد ورزشی و اقتصادی استقلال و پرسپولیس ظرف دو سال گذشته روند بهتری را نسبت به سنوات پیشین داشته و با ثبات مدیریتی و حضور حامیان مالی و کمک هواداران نتایج قابل قبولی را هم کسب کرده اند .
در ادامه؛ این گزارش به معرفی و بررسی الگوها و شیوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخته است که پنج الگوی پیمان مدیریت از طریق آگهی مزایده عمومی ،اجاره به شرط تملیک ، برگزاری مزایده عمومی از سوی سازمان خصوصی سازی ، واگذاری تدریجی - ترکیبی و واگذاری از مسیر فرابورس ( قانون بودجه 98 ) از جمله موارد مطرح شده است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/137001/در-دوسال-گذشته-عملکرد-ورزشی-و-اقتصادی-دو-باشگاه-نسبت-به-سالیان-گذشته-روند-بهتری-داشته-است
بستن   چاپ