آریا جوان
حسن کریمی : ورزشگاه آزادی آماده شروع لیگ برتر است/با دستور وزیر ورزش و جوانان آماده سازی ورزشگاه تختی تهران به شرکت توسعه سپرده شد
پنجشنبه 6 تير 1398 - 03:25:51
آریا جوان - کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید از آمادگی کامل ورزشگاه آزادی خبر داد.

مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در ورزشگاه ‌ها پیش از شروع فصل جدید اشاره کرد و گفت: ما در ورزشگاه آزادی هیچ گونه مشکلی برای شروع لیگ برتر نداریم. بحث گیت های ورودی به طور مجزا برای قشرهای مختلف از جمله تماشاگران خبرنگاران و جانبازان و همچنین دوربین‌های مداربسته در حال انجام است.
وی با اشاره به ورزشگاه ‌های دیگر کشور افزود: در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز مشکلی نداریم و تا 15 روز آینده، عملیات پوشش سقف طبقه دوم این ورزشگاه خاتمه می‌یابد. در ورزشگاه بوشهر نیز نصب 15 هزار صندلی تکمیل شده است. امسال ورزشگاه 7 هزارنفری اسلامشهر نیز افتتاح شد که آمادگی میزبانی از تیم‌های تهرانی را داراست. مسئولان سازمان لیگ می‌توانند نسبت به بازدید و گرفتن تاییدیه و استانداردهای لازم آن اقدام کرده و در صورت وجود اصلاحات، این مهم امکان پذیر است.
کریمی ادامه داد: با دستور چند ماه پیش وزیر ورزش و جوانان، آماده سازی ورزشگاه تختی تهران به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد. این ورزشگاه امسال شرایط برگزاری مسابقات را ندارد ولی امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات و معایب، آن را برای سال آینده آماده کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/137004/حسن-کریمی---ورزشگاه--آزادی-آماده-شروع-لیگ-برتر-است-با-دستور-وزیر-ورزش-و-جوانان-آماده-سازی--ورزشگاه--تختی-تهران-به-شرکت-توسعه-سپرده-شد
بستن   چاپ