آریا جوان
درخواست جمعی از فعالان توییتری فضای مجازی؛ روز "شهدای مدافع حرم" در تقویم ملی
شنبه 4 آذر 1396 - 12:18:57 PM
جوانان نیوز- جمعی از کاربران و فعالان توییتری فضای مجازی طی پویشی در پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خواستار ثبت روز "شهدای مدافع حرم" در تقویم ملی کشورمان شده‌اند.
به گزارش جوانان نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، کاربران و فعالان فضای مجازی در اولین جمعه پس از نابودی سیطره داعش بر سرزمین های اسلامی, طی پویشی با هشتگ #شهدای_مدافع_حرم  در شبکه اجتماعی توئیتر به مقام شامخ شهدای مدافع حرم و خانواده آنان ادای احترام کردند. حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پیریایی دبیر و هماهنگ کننده این حرکت در گفت‌و‌گو با پویا در تشریح ابعاد این پویش اظهار کرد : عشق و ارادت کاربران فضای مجازی جبهه انقلاب باعث طراحی حرکتی فرهنگی بر مبنای سپاس و حق گذاری نسبت به "شهدای مدافع حرم" شد.
وی همچنین افزود: بر همین اساس تولید محتوا با محوریت هشتک #شهدای_مدافع_حرم  در ابعاد و قالب های مختلف به سطحی رسید که گفتمان #شهدای_مدافع_حرم در سطح توییتر ایرانی به جایگاه نخستین دست یافت.
حجت الاسلام پیریایی در ادامه با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان دولت و مجلس به توسعه فرهنگی بر مدار فرهنگ مقاومت بیان کرد: اگر چه آبادانی و امنیت همه روزها را مدیون رزمندگان مقاوم ایران اسلامی هستیم اما تخصیص و نام گذاری یک روز در تقویم مناسبت ها توقع و مطالبه کاربران فضای مجازی است که ان شا الله مسئولان مجلس و دولت آن را اجرایی نمایند.
وی در نهایت از هوشمندی و بصیرت کاربران انقلابی فضای مجازی تشکر کرد و گفت: ان شا الله با کمک فعالان فضای مجازی در رابطه با توسعه فرهنگ مقاومت و جریان دفاع از ارزشهای اسلامی و انسانی برنامه ریزی خود را ادامه خواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13746/درخواست-جمعی-از-فعالان-توییتری-فضای-مجازی؛-روز-"شهدای-مدافع-حرم"-در-تقویم-ملی
بستن   چاپ