آریا جوان
اوراوا ردز، قهرمان آسیا شد
شنبه 4 آذر 1396 - 2:43:48 PM
جوانان نیوز- دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری 1-0 اوراوا ردز ژاپن به پایان رسید تا به این ترتیب، تیم ژاپنی با توجه به تساوی 1-1 در خانه الهلال عربستان، در مجموع با نتیجه 2-1 به قهرمانی برسد.
به گزارش سرویس ورزشی جوانان نیوز، بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 13:45 امروز (شنبه) به میزبانی تیم اوراوارد ژاپن از الهلال عربستان برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر میزبان پایان یافت. سیلوا، بازیکن برزیلی در دقیقه 88 گل پیروزی‌بخش تیم اوراوارد را وارد دروازه تیم الهلال عربستان کرد. تیم الهلال از دقیقه 78 با اخراج سالم الدوساری 10 نفره شد. تیم ژاپنی اوراوارد در بازی رفت روز 27 آبان ماه گذشته در عربستان برابر الهلال به تساوی یک - یک دست یافته بود. این تیم شرق آسیایی با مجموع یک تساوی و یک پیروزی (2 بر یک) توانست جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را فتح کند.
الهلال با وجود این که برای قهرمانی در این بازی به گل نیاز داشت تحت تسلط حریف قرار گرفته بود و موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت. بدین ترتیب اوراوارد به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی باشگاه ها شرکت می کند و شانس زیادی برای تقابل با رئال مادرید خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13771/اوراوا-ردز،-قهرمان-آسیا-شد
بستن   چاپ