آریا جوان
دانشگاه بدون فرهنگ یک واژه ناقص
دوشنبه 6 آذر 1396 - 10:31:33 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه بدون فرهنگ واژه ناقصی است، گفت: ما باید به فرهنگ مانند ابعاد دیگر دانشگاه توجه کنیم.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، مجید سرسنگی در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند سطح مشارکت فرهنگی دانشجویان را ارتقا بخشد.
وی افزود: در اولین دوره از جشنواره فرهنگ بالغ بر 6 هزار و 500 دانشجویان مشارکت داشتند و آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف گسترش سطح مشارکت فرهنگی دانشگاهی ان و ایجاد امیدواری و اعتقاد به آینده روشن برای اهالی فرهنگ برگزار شده است.
سرسنگی افزود: دانشگاه بدون فرهنگ واژه ناقصی است و ما باید به فرهنگ مانند ابعاد دیگر دانشگاه توجه کنیم.
وی تاکید کرد: مهم این است که فرهنگ در دانشگاه نهادینه شود و دانشجویان دانشگاه تهران در دوران تحصیل خود بتوانند در فضای فرهنگی تحصیل کنند و در زمان فارغ التحصیلی به عنوان یک فرد شاخص و انسان فرهنگی وارد جامعه شوند.
جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران در راستای اهداف برنامه سوم این دانشگاه و به منظور «ارتقای اخلاق حرفه‌ای و ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی» در محورهای انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، هنر ی، اجتماعی و دینی، نشریات دانشجویی، ایده‌های برتر فرهنگی، آثار و تولیدات فرهنگی و هنر ی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، پژوهش‌های برجسته در حوزه فرهنگ دانشگاهی و مدیران و کارشناس ان برتر فرهنگی آغاز به کار کرد و تا 8 آذرماه ادامه دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13874/دانشگاه-بدون-فرهنگ-یک-واژه-ناقص
بستن   چاپ