آریا جوان
دورخیز کهکشانی ها برای نقل و انتقالات زمستانی
سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:25:56 AM
جوانان نیوز- کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در این فصل لالیگا ثبات چندانی در گلزنی نداشته اند و گرت بیل نیز مصدوم بوده است تا مثلث هجومی بی بی سی روزهای چندان خوبی را در پایتخت اسپانیا سپری نکنند.
به گزارش جوانان نیوز، رئال مادرید در تابستان نتوانست عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. در این شرایط احتمال خرید بازیکن توسط رئال در زمستان وجود دارد. دروازه بان، مدافع میانی و مهاجم سه پستی هستند که احتمال تقویت رئال در آن ها وجود دارد. زیدان در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: نمی توانیم با 12 یا 13 بازیکن بازی کنیم اما می خواهم بنزما، رونالدو و بیل را در کنار هم در زمین ببینم زیرا مدت هاست که آنها در کنار هم بازی نکرده اند. بیل فردا با ما خواهد بود. ایده ما این است که مقابل فوئنلابرادا بازی کند. می خواهم هر چه زودتر بیل را در اوج آمادگی ببینم اما نمی توانم بگویم چه موقع این اتفاق می افتد. او فردا بازی می کند اما باید ببینیم چقدر!
شرایط رئال در پنجره نقل و انتقالات زمستان را با هم مرور می کنیم:
کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید در این فصل چندین مصدومیت داشته و کیکو کاسیا دروازه بان ذخیره رئال نیز در بازیهایی که در ترکیب قرار گرفته انتظارات را برآورده نکرده است. در چنین شرایطی کپا آریزابالاگا، دروازه بان 23 ساله اتلتیک بیلبائو اصلی ترین گزینه رئال به شمار می رود. کمتر از شش ماه تا پایان قرارداد دروازه بان سوم تیم ملی اسپانیا با تیم باسکی مانده و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. رئال مادرید می تواند با پرداخت مبلغی معقول در زمستان این دروازه بان را به خدمت بگیرد و آینده خود را در این پست بیمه کند. این دروازه بان این فصل در بیلبائو عملکرد درخشانی داشته و شانس حضور در جام جهانی روسیه را هم دارد.
په په پس از 10 سال از رئال مادرید جدا شد و رئال به جای او خسوس وایخوی 20 ساله را به خدمت گرفت. مربی فرانسوی در این فصل به مدافع جوان اعتماد چندانی نداشته است. وایخو در این فصل فقط 269 دقیقه توسط زیدان مورد استفاده قرار گرفته است. در چنین شرایطی شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به خرید دی فرای، مدافع میانی هلندی لاتزیو مطرح شده است.  این بازیکن در سری آ عملکرد درخشانی داشته است و می تواند جای په په را پر کند.
اما ضرورت اصلی رئال مادرید برای خرید مربوط به خط حمله است. رونالدو و بنزما به خصوص در لالیگا عملکرد قابل دفاعی نداشته اند و از سویی مایورال که مهاجم دیگر تیم است بسیار بی تجربه است و زیدان اعتماد چندانی به او ندارد. این در حالیست که موراتا و ماریانو که از رئال جدا شدند در چلسی و لیون خوش درخشیده اند. الکسیس سانچز و پیر امریک اوبامیانگ می توانند گزینه های اصلی رئال برای خرید در زمستان باشند هر چند که گزینه های ارزان تر مثل تیمو ورنر و مارسیال هم در دسترس خواهند بود.  مهاجم شیلیایی در تابستان گذشته در آستانه انتقال به سیتی قرار داشت اما این ماجرا به هم خورد. او می تواند جانشین گرت بیل در ترکیب رئال مادرید شود. این تیم مشکلی برای بازی کردن در لیگ قهرمانان ندارد و رقم وی هم زیاد نیست چرا که فقط 6 ماه تا پایان قراردادش مانده است. ترانسفرمارکت قیمت الکسیس را 65 میلیون یورو تعیین کرده در حالی که به نظر می رسد رئال شانس خرید وی را با رقمی کمتر داشته باشد. اوبامیانگ گزینه دایگر است. بازیکنی که سالهاست بحث پیوستنش به رئال مطرح است. او به ترک دورتموند فکر می کند و می تواند به رئال ملحق شود. تیمو ورنر از لایپزیگ و مارسیال از یونایتد هم نامهایی هستند که اخیرا مطرح شده اند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13922/دورخیز-کهکشانی-ها-برای-نقل-و-انتقالات-زمستانی
بستن   چاپ