آریا جوان
آسیب‌دیدگی امین حیایی و گریه الناز شاکردوست
سه شنبه 7 آذر 1396 - 11:25:04 AM
بیتوته - اخبار فرهنگی
جوانان نیوز -
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,النازشاکردوست
در روزهای اخیر دو بازیگر خبرساز شدند؛ نخست امین حیایی که به دلیل آسیب‌دیدگی راهی بیمارستان شد و دیگری الناز شاکردوست که عکسی از چهره‌گریان خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. پای امین حیایی، بازیگر سینما سر صحنه فیلم «درخونگاه» صدمه دید.
روزبه معینى، مدیر برنامه‌هاى امین حیایى و مشاور پروژه سینمایى درخونگاه در گفت‌وگو با «ایلنا» گفت: هم‌اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایى درخونگاه به تهیه‌کنندگى منصور سهراب پور و کارگردانى سیاوش اسعدى در محله‌اى در قزوین مشغول به فیلمبردارى هستند.
وی افزود: در یکی از صحنه‌های فیلم قرار بود امین حیایى در کارخانه‌اى در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بپرد که هنگام پرش پالت چوبى کف وانت شکست و مچ پاى امین حیایی پیچ خورد و دچار آسیب شد. معینی گفت: آسیب جدى نبوده و بعد از استراحتى کوتاه با توجه به تدابیر و سبک کارگردانى و اینکه کار از کیفیت خوبى برخوردار است و گروه بسیار حرفه‌اى و با انگیزه در حال کار هستند، ایشان هم با تمام توان به کار ادامه خواهند داد تا فیلم سینمایى درخونگاه براى جشنواره فجر امسال آماده شود.
همچنین الناز شاکردوست با ابراز ناراحتی از اتمام فیلمبرداری «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن، عکسی از خود را در پشت صحنه این فیلم به اشتراک گذاشت و خبر از پایان فیلمبرداری این فیلم داد. این بازیگر در این باره نوشت: «ساعاتى پیش فیلم سینمایى «سراسر شب» پس از پنجاه جلسه فیلمبردارىِ سخت به پایان رسید، کات! به قول آقاى مؤتمن بسه! و این عکس واقعیت احوال من در مرگ نقش مهتاست، تنها بارى که در تمام این مدت براى اولین بار کارگردان‌مان گوشى موبایلش را از جیبش درآورد تا در موقع خداحافظى واقعى‌ترین لحظه احساس بازیگر بیمارش را جاودان کند.
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,النازشاکردوست


http://www.javanannews.ir/fa/News/13924/آسیب‌دیدگی-امین-حیایی-و-گریه-الناز-شاکردوست
بستن   چاپ