آریا جوان
از توان علمی دانشگاه ها در بازسازی مناطق زلزله زده استفاده می شود
يکشنبه 12 آذر 1396 - 1:55:01 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ارگان‌هایی که مسئولیت بازسازی مناطق زلزله ‌زده را بر عهده دارند باید با دانشگاه ها همکاری داشته و به دانشگاه‌ها سفارش کار دهند واز توانمندی علمی آن‌ها بهره ب برند .
پرتال دانشگاهی به نقل از محمود صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: دانشگاه ها متاسفانه ارتباط چندانی با جامعه ندارند، در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه باید به بحث زلزله به عنوان یک سوژه پژوهشی نگاه کرده و از تخصص های مختلف در این سوژه استفاده کند.
وی ادامه داد: در بازسازی کرمانشاه، باید دانشگاه به کار گرفته شود، دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاه خوبی است اکنون دانشگاه‌های این منطقه در حال کمک رسانی به زلزله زدگان هستند اما نباید نقش آنها به این موضوع محدود شود، بلکه باید در بازسازی مناطق زلزله زده در مرحله نخست از توان علمی دانشگاهی ان و پژوهشگران استفاده شود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: ارگان‌هایی که مسئولیت بازسازی مناطق زلزله ‌زده را بر عهده دارند باید با دانشگاه ها همکاری داشته و به دانشگاه‌ها سفارش کار دهند و از توانمندی علمی آن‌ها بهره ب برند تا کار با رعایت استانداردها انجام شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/14185/از-توان-علمی-دانشگاه-ها-در-بازسازی-مناطق-زلزله-زده-استفاده-می-شود
بستن   چاپ