آریا جوان
فال روزانه یکشنبه 16 تیر 1398
يکشنبه 16 تير 1398 - 08:14:29
آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 16 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مستقل و دارای اعتماد به نفسی بسیار بالا هستید. در سالی که پیش رو دارید در میان گروه افراد دانشمند و با تجربه‌ای قرار خواهید گرفت و حضور در این جمع از بسیاری لحاظ برای شما خوب خواهد بود و منافع زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شخصیت قوی و نگرش مثبتی که نسبت به زندگی دارید به شما این اجازه را خواهند داد که دوستان بسیاری برای خودتان پیدا کنید. شاید به نظر عجیب بیاید، اما در این سال جدید از زندگیتان نزدیک بودن به آب برای شما خوش‌شانسی به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال کار می گردید در شهرها یا کشورهایی که به دریا و یا رودخانه نزدیک هستند شانس بیشتری خواهید داشت. حتی سفر به شهرهای ساحلی هم برای شما خوش شانسی به همراه خواهد آورد. آنهایی که هنوز مجرد هستند و نیمه دیگر خودشان را پیدا نکرده اند امسال به احتمال زیاد شریک راهشان را پیدا خواهند کرد و همچنین احتمال اینکه ازدواج کنند هم بسیار زیاد است. خوشبختانه ازدواج‌هایی که در امسال انجام می‌شوند با خوشبختی و سعادت همراه خواهند بود و اگر امسال ازدواج کنید در زندگی مشترک خود شاهد ثروت و موفقیت زیادی خواهید بود. طرح و پروژه های جدیدی در انتظار شما هستند و برای موفقیت در آنها تنها کاری که باید انجام دهید این است که توان و اراده‌تان را جمع کرده و از فرصت‌هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را ببرید. ماه های تیر، شهریور و آذر بهترین و مهم ترین ماه‌های سال خواهند بود.
فروردین
امروز شما خواهید دید که شما درست همان قطعه گم شده ای هستید که همه پازل ها به آن نیاز دارند! اطرافیانتان در هر موقعیتی به شما نیاز خواهند داشت و بدون شما هیچ یک از مشکلاتشان حل نمی‌شوند و هیچ تصویری کامل نیست. اگر می‌توانید بی آنکه به برنامه‌های خودتان لطمه‌ای وارد کنید، گره‌ای هم از کار دیگران باز نمایید حتما این کار را بکنید. با دیگران در مورد موضوعاتی که می‌دانید باعث خوشحالیشان می‌شود حرف بزنید و سعی کنید تأثیر مثبتی روی آنها بگذارید و کمک کنید که روز بهتری داشته باشند. امروز سعی کنید کمی زودتر از همیشه بیدار شده و با یک پیاده‌روی کوتاه اما سریع روزتان را پرانرژی آغاز کنید.
اردیبهشت
امروز شما خواهید دید که دیگران خیلی بیشتر از همیشه صحبت می‌کنند، اما هیچ اثری از احساس در حرف هایشان نمی‌بینید. شما هم بهتر است همین روش را در پیش گرفته و فعلا اولویت را به مغز و منطق خود بدهید و احساسات را در درجه دوم اهمیت قرار دهید. واقعیت‌ها را در نظر داشته باشید و از این که احساساتتان اطلاعاتی که دریافت می‌کنید را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند اطمینان حاصل کنید. اگر در مکالماتی که دارید صداقت کافی نداشته باشید احتمال این که بحث و ناراحتی پیش بیاید خیلی زیاد خواهد بود. همچنین باید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید هم باشید و کلماتتان را با دقت انتخاب کنید.
خرداد
امروز به جای این که فقط به خودتان و منافع شخصیتان فکر کنید سعی داشته باشید که منافع جمعی را در نظر بگیرید. این کار باعث گسترش زاویه دید شما خواهد شد و به شما کمک می‌کند تا خودتان هم منافع بیشتری را به دست بیاورید. امروز پیش از گرفتن هر تصمیم مهمی با افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید و هیچ کاری را با تکیه به نظرات شخصیتان انجام ندهید. اگر اصرار دارید که از کسی کمک نگیرید و راهنمایی نخواهید تا فردا دست نگه دارید. اگر عشقتان را از خود آزرده کرده‌اید همین امروز و قبل از آن که اوضاع از این بدتر شود با یک دسته گل یا هدیه کوچک از او عذرخواهی کنید.
تیر
امروز شما قادر هستید احساسات خود را از زاویه دید یک شخص بی طرف و از دور مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. از این فرصت برای غلبه کردن به احساسات خود استفاده کنید. حواستان باشد که کارهایتان در واکنش به دیگران و اطرافتان نباشند و فقط برای این که به حساب یک نفر که باعث دلخوریتان شده است برسید، عجولانه کاری انجام ندهید. پیش از آن که هر قدمی بردارید خوب فکر کنید و همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید. با دیدن میزان پیشرفتی که با به کار گرفتن عقل و منطق خود خواهید داشت شگفت زده خواهید شد! برای خوشبختی و رضایت خاطر خودتان موفق باشید، نه برای برانگیختن حسادت دیگران!
مرداد
امروز به روح ماجراجوی خود اجازه رهایی بدهید و بگذارید شمارا به هر جایی که خودش می‌خواهد هدایت کند. از این که با ناشناخته ها روبرو شوید، ضعف‌های خود را بپذیرید و یا با ترس‌هایتان مواجه شوید هراسی نداشته باشید. در پایان راه بدون شک شاهد تغییراتی در وجود خودتان خواهید بود که شاید مدت ها در انتظارشان بوده اید اما فکر می‌کرده‌اید توانایی کافی برای ایجاد آنها را ندارید. امروز حرف زدن با آنهایی که دوستشان دارید برای شما خیلی راحت خواهد بود و این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا در مورد احساسات خود و یا مشکلاتی که با آنها دارید اما در حالت عادی جسارت لازم برای حرف زدن در مورد آنها را ندارید صحبت کنید.
شهریور
امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که احتیاط را کنار گذاشته و به دنبال انجام آن کارهایی بروید که دوست و از صمیم قلب دلتان می خواهد انجامشان دهید. دست از محافظه‌کاری بردارید و خواسته‌های قلبی خود را دنبال کنید. انرژی حاکم بر امروز شما را به در دست گرفتن کنترل زندگی خودتان تشویق می‌کند و جسارت رویارویی با دنیاهای جدید و ناشناخته را به شما می‌دهد. امروز روز حرکت و جنب و جوش است، پس شما هم دست از تنبلی بردارید و تا می توانید از لحظه به لحظه امروز به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. اگر قصد شروع انجام یک فعالیت ورزشی جدید را داشته باشید امروز می‌تواند بهترین فرصت برای انجام این کار باشد.
مهر
امروز ممکن است تغییرات غیر منتظره و بسیار بزرگی را برای شما به همراه داشته باشد. از اینکه به سراغ هدف‌های بزرگ و دوردست بروید هراسی نداشته باشید. شاید سر راهتان با چند مانع کوچک و بزرگ هم مواجه شوید، اما رهایی از این موانع خیلی ساده تر از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را دارید. در این میان احساسات شما ذهنتان را تا حدود زیادی به خود درگیر کرده اند و حتی می توانند جلوی پیشرفت شما را گرفته و یا حداقل روند پیشرفتتان را کندتر از چیزی کنند که باید باشد. این را به خودتان یادآوری کنید که شما برای پر کردن جاهای خالی خود به دیگران نیاز ندارید. شما فقط کمی اعتماد به نفس لازم دارید!
آبان
امروز جسور و جنگجو باشید. درست است که این رفتارها با ذات آرام و درون‌گرای شما هماهنگی چندانی ندارند، اما اگر کمی جسارت را چاشنی امروزتان کنید پاداش‌های غیرمنتظره‌ای را دریافت خواهید کرد. امروز دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و شنیدن حرف‌ها و نظراتتان برای آنها خیلی جالب‌تر از آن چیزی است که خودتان فکر می‌کنید. شما ایده‌های خیلی جالبی دارید که در هر گروهی که باشید برای سایر اعضای گروه مفید واقع خواهند شد. امروز انعطاف پذیری و قدرت شما در تطبیق یافتن با افراد و شرایط جدید و غیر منتظره به امتحان گذاشته خواهند شد و ممکن است بعضی جاها مجبور شوید خودتان را تا حدودی با افکار و عقاید دیگران هماهنگ کنید.
آذر
این که از امروزتان به خوبی استفاده کنید و بیکار ننشینید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به خودتان و حس ششمتان اعتماد داشته باشید. شما اغلب بهترین توصیه‌ها را در هر موقعیتی و برای هر کسی به غیر از خودتان دارید، پس بهتر است برای حل مشکل خودتان با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید تا به شما در سر و سامان دادن به افکارتان کمک کند. وقتی تصمیمی گرفتید دیگر تردید به دلتان راه ندهید چون این کار تنها باعث تأخیر در انجام کارهایتان خواهد شد. اگر با یکی از دوستان و یا همکارانتان به مشکل برخوردید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و با حرف زدن این مشکل را حل کنید و نگذارید کار به دعوا بکشد.
دی
امروز ممکن است ذهنتان کمی آشفته باشد و تمرکز کافی نداشته باشید و ندانید که چه راهی را باید برای خود در پیش بگیرید. قیافه بهم ریخته و نگرانی هم که به خودتان گرفته اید دیگران را در مورد این که چطور می توانند به شما کمک کنند راهنمایی نخواهد کرد. اگر در وضعیتی قرار گرفته اید که برایتان خوشایند نیست فکر نکنید که به خاطر احساس تعهد، دِین و یا هر چیز دیگری مجبور به تحمل این وضعیت هستید. شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که بعضی چیزها را که دیگر به کارتان نمی آیند را رها کرده و برای همیشه کنار بگذارید. خودتان را با آرامش خیال از عادت‌هایی که فقط بازدارنده هستند رها کنید.
بهمن
امروز جسور و پرانرژی باشید و کنترل امور را در دست بگیرید. هر چقدر بیشتر فعال باشید و سر خودتان را گرم نگه دارید احساس نشاط و سرزندگی بیشتری خواهید کرد. امروز از آن روزهایی است که شما خیلی بیشتر از حالت عادی به تنوع احتیاج دارید و به همین دلیل هم ممکن است به صورتی کاملا غیرمنتظره کار جدیدی را آغاز کنید و یا یادگیری هنر و یا حرفه ی تازه ای را شروع کنید. مصاحبت و همراهی با افراد شاد و پرانرژی برای شما بسیار جذاب خواهد بود و به همین دلیل هم به سوی برقراری ارتباط با افراد جدیدی جذب خواهید شد که پیش از این هیچ شناختی از آنها نداشته اید. یادتان باشد در انتخاب دوستانتان دقت کافی داشته باشید!
اسفند
خودتان را مخفی نکنید! امروز برای شما روز بیرون آمدن از میان سایه‌ها و به نمایش گذاشتن خودتان و توانایی‌هایتان خواهد بود. نیرویی از درونتان شما را به داشتن جسارت بیشتر و نشان دادن خودتان و استعدادهایتان تشویق می‌کند. خودتان را درگیر فکر کردن به نتیجه کارهایتان نکنید، بعدا برای فکر کردن به این چیزها به اندازه کافی وقت خواهید داشت. امروز بهتر است در حرف‌های دیگران به دنبال لایه های پنهان و منظورهای چندگانه نباشید، باور کنید آنها حرف‌هایشان را خیلی صاف و ساده‌تر از آن چیزی که شما فکرش را می کنید به زبان می‌آورند و حتی ممکن است روحشان هم از اینکه ممکن است چنین برداشت‌هایی از حرف‌هایشان بشود خبر نداشته باشد!

http://www.javanannews.ir/fa/News/142266/فال-روزانه-یکشنبه-16-تیر-1398
بستن   چاپ