آریا جوان
همکاری جدید امید صباغ‌نو با حجت اشرف‌زاده
دوشنبه 24 تير 1398 - 12:38:34
آریا جوان - جدیدترین همکاری امید صباغ‌نو با حجت اشرف‌زاده در قالب سه تک آهنگ منتشر می‌شود.

امید صباغ نو شاعر در خصوص همکاری جدیدش با حجت اشرف زاده گفت: به تازگی با حجت اشرف زاده همکاری کردم. شعرهای سه تک آهنگ جدیدش را سروده ام و در اختیارش گذاشته‌ام همچنین با امیرعظیمی دیگر خواننده کشورمان همکاری کردم.
وی با بیان اینکه شعر تک آهنگ جدید این خواننده با عنوان «اسب وحشی» از سروده‌هایم است، گفت: امروز این تک آهنگ منتشر می‌شود و پس از محرم و صفر آلبوم جدید امیرعظیمی منتشر خواهد شد.
این شاعر با بیان اینکه با « رحمان تک‌خوان » در تک آهنگ جدیدش همکاری کردم، گفت: این تک آهنگ در ردیف موسیقی‌های پاپ کلاسیک قرار می‌گیرد. تنها کاور این آهنگ به دستم رسیده است و از نامی که برای آن گذاشته‌اند اطلاعی ندارم؛ این تک آهنگ تا یکی دو هفته آینده منتشر می‌شود و مدتی است در زمینه موسیقی و همکاری با خوانندگان بیشتر از ادبیات فعالیت می کنم.
این شاعر در خصوص اینکه امسال کتابی منتشر خواهد کرد یا نه، بیان کرد: ممکن است امسال کتاب جدیدی منتشر نکنم. فعلا گردآوری مجموعه شعر جدید جزء برنامه های کاری‌ام نیست و هم اکنون تلاش‌هایی در زمینه ادبیات می‌کنم؛ ویراستاری شعرهایی که در این دو سه سال اخیر نوشتم زمان می‌برد و نیاز دارم این کار را در چند ماه انجام دهم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/146911/همکاری-جدید-امید-صباغ‌نو-با-حجت-اشرف‌زاده
بستن   چاپ