آریا جوان
مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب نیمار
چهارشنبه 26 تير 1398 - 00:37:48
آریا جوان -
مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب نیمار
k ٦.٢
٤
ورزش 3 / هوشمندی مدیران پاری سن ژرمن باعث شده خرید نیمار برای بارسلونا دشوار شود.
دو سال قبل باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم بزرگی گرفت و با مبلغ 222 میلیون یورو و در حالیکه بارسلونا علاقه ای به از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان خود نداشت، موفق شد نیمار را جذب کرده و گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را جذب کند.
با توجه به اینکه بند آزادسازی 222 میلیون یورویی در قرارداد بارسلونا و نیمار وجود داشت، کاری از دست باشگاه اسپانیایی ساخته نبود و پاری سن ژرمن با پرداخت این مبلغ و توافق شخصی با بازیکن موفق شد ستاره برزیلی بارسا را جذب کند. البته تا پیش از انتقال نیمار، گران ترین انتقال تاریخ فوتبال پل پوگبا با 105 میلیون یورو بود و بارسلونا تصورش را نمی کرد تیمی 222 میلیون یورو برای خرید نیمار بپردازد.
همین اتفاق باعث احتیاط مدیران باشگاه های اسپانیایی شده و به عنوان مثال رقم فسخ قرارداد قرارداد کریم بنزما با رئال یک میلیارد یورو و آنتوان گریزمان با بارسلونا 800 میلیون یورو است.
اما پاری سن ژرمن چنین اشتباهی را مرتکب نشده و به همین دلیل بارسلونا کار دشواری برای جذب دوباره نیمار دارد. در قرارداد ستاره برزیلی با پی اس جی هیچ بندی به عنوان حق فسخ ذکر نشده و این یعنی برگ برنده در دستان پاری سن ژرمن است و هر تیمی خواهان نیمار باشد باید رضایت آنها را جلب کند.
این مورد در رابطه با قرارداد کیلیان امباپه نیز رخ داده و به همین دلیل رئال مادرید چاره ای جز توافق با پاری سن ژرمن برای خرید ستاره فرانسوی ندارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/148003/مشکل-بزرگ-بارسلونا-برای-جذب-نیمار
بستن   چاپ