آریا جوان
Block Fortress: Empires؛ بقا در قلعه‌ مکعبی
جمعه 28 تير 1398 - 15:50:45
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.٩
٠


زومجی / بازی موبایل Block Fortress: Empires را می‌توانید با جهانی مرموز و مکعبی تجربه کنید و خانه رویایی خود را در آن بسازید.
این بازی شامل بازیکنانی است که برای بقا تلاش می‌کنند و ساخت و ساز و نبرد اصلی‌ترین المان‌های بازی هستند. تنها کافی است که از دنیای مکعبی بازی لذت ببرید و خانه رویایی خود را برای پیشرفت بیش‌تر در بازی بسازید.
همه کاراکترهایی که در بازی حضور دارند درواقع یک ربات هستند و برای بقا در این جهان تاریک و خطرناک تلاش می‌کنند. این جهان از مکعب‌ها ساخته شده است و برخلاف چیزی که به‌نظر می‌رسد، زنده ماندن در این دنیا کار ساده‌ای نیست. شما ابتدا باید خانه خود را با بهره گرفتن از 200 مکعب منحصربه‌فرد بسازید و سپس از پایگاه خود برای اعزام شدن به نبرد استفاده کنید.
در این نبردهای آنلاین باید بازیکنان دیگر را بشناسید و برجک‌های دفاعی خود را بسازید. مراقب تله‌های پیچیده بازی باشید و ربات خود را از مسیرهایی حرکت دهید که ایمن هستند. پاداش‌های بازی تنها از حملات به‌دست می‌آیند و هرچه‌قدر که زمان بازی خود را بالا ببرید، می‌توانید آیتم‌های بیش‌تری کسب کرده و به عنوان یک ربات قدرتمند هنرنمایی کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 380 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +3

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/149999/Block-Fortress--Empires؛-بقا-در-قلعه‌-مکعبی
بستن   چاپ