آریا جوان
کاپیتان کار، تعمیرات خودرو با روشی‌‌‌‌ جدید
جمعه 28 تير 1398 - 18:27:44
آریا جوان -
کاپیتان کار، تعمیرات خودرو با روشی‌‌‌‌ جدید
٨١٤
٠


رپرتاژ آگهی/حتما تا بحال برای شما هم، پیش آمده است که با خرابی ناگهانی خودرو خود مواجه شده باشید، باید بسیار خوش شانس باشید که این اتفاق در نزدیکی یک تعمیرگاه بیفتد، وگرنه شما مجبور خواهید شد تا در ابتدا زمان زیادی را صرف بررسی خودرو خود کنید، و هزینه زیادتری را پرداخت کرده تا ماشین خود را به نزدیکترین تعمیرگاه در محل مربوطه برسانید. مسلم است که انجام تمام این کارها هزینه، زمان و انرژی زیادی را از شما می کاهد. حتی ممکن است تعمیرگاهی که وسیله نقلیه خود را به او می سپارید هم مشکلاتی مانند عدم تعهد، دستمزد بالا، و نداشتن نیروی تخصصی مناسب را داشته باشد. در چنین مواقعی همه آرزو می کنند که کاش تعمیرگاهی وجود داشت که بصورت انلاین از مشکل شما باخبر شده و به سرعت برای رفع مشکل شما اقدام می کرد.
کاپیتان کار ، سرویس خدمات آنلاین خودرو می باشد که، پس از برآورد توانمندی های مجموعه و شناسایی نیازهای بازارهدف ، به اجرا درآمده است. کاپیتان کار ، با درخدمت داشتن انواع نیروهای انسانی متخصص در زمینه خودرو، برای کمک رسانی به شما آماده است. کاپیتان کار اولین مکانیکی رایگان در محل مشتری (بدون اجرت تعویض قطعات) بوده و ضمانت اصالت کالا و گارانتی خدمات را دارا می باشد . همچنین،
قیمت های این مجموعه بدون واسطه می باشد.
کاپیتان کار با طراحی فرآیند آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا سفارش خود را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن و یا حتی تماس تلفنی و اس ام اس ثبت نمایند.این سامانه آنلاین، بعد از ثبت سفارش ، موتورسیکلت تجهیز شده ای را با استفاده از داده های مشتری به محل مربوطه می رساند و سرویس مورد نظر را ارائه می دهد. کلیه افرادی که دارای وسیله نقلیه هستند مانند،کارمندان ، پزشکان ، شاغلین ادارات و سازمان ها و کارخانجات و شرکت ها ، بانوان و... می توانند از خدمات کاپیتان کار استفاده کنند.
🌀دانلود اپ از بازار
http://cafebazaar.ir
ربات تلگرام کاپیتان کار
captaincar_bot@
شماره تماس:
0212806
09124100019
برای دانلود اپلیکیشن کاپیتان کار اینجا کلیک کنید
/

http://www.javanannews.ir/fa/News/150097/کاپیتان-کار،-تعمیرات-خودرو-با-روشی‌‌‌‌-جدید
بستن   چاپ