آریا جوان
صدای اسپیکر موبایل خود را چند برابر کنید
جمعه 28 تير 1398 - 18:28:09
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١٩
٢
موبایل خود را چند برابر کنید" onclick="javascript:window.open(this.href, " ",="" "menubar="no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600");return" false;"="" target="_blank">موبایل خود را چند برابر کنید&url=http://akharinkhabar.ir/appstore/5442709" onclick="javascript:window.open(this.href, " ",="" "menubar="no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600");return" false;"="" target="_blank">

دیجیاتو / برنامه‌های اکولایزر عموما بهترین انتخاب برای تقویت صدای گوشی هستند و علاوه بر اینکه صدای گوشی شما را بلندتر می‌کنند، با استفاده از اسلایدرهای فرکانسی که در آن‌ها تعبیه شده، می‌توانید نویز و اغتشاشاتی که بر اثر بلندی صدا ظاهر می‌شوند را کنترل کنید.
اپ Equalizer & Bass Booster هم یکی از بهترین و ساده‌ترین‌هاست که می‌شود پیدا کرد. با این برنامه می‌توانید از بین 11 پروفایل صوتی پیش‌فرض یکی را انتخاب کنید. اگر مایل به خرج کردن باشید و ورژن پولی برنامه را تهیه کنید برنامه امکان ساخت پروفایل را برایتان آزاد می‌کند. برای تقویت صدای گوشی از گزینه Sound Amplifier استفاده کنید و اگر مایل به برجسته کردن فرکانس‌های بم هستید فعال کردن Bass Boost را هم فراموش نکنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.2 به بالا
حجم: 3.6 مگابایت

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150098/صدای-اسپیکر-موبایل-خود-را-چند-برابر-کنید
بستن   چاپ