آریا جوان
توافق رم و یوونتوس بر سر انتقال قرضی هیگواین!
جمعه 28 تير 1398 - 20:15:29
آریا جوان -
توافق رم و یوونتوس بر سر انتقال قرضی هیگواین!
k ٢.١
٠
نود / هیگواین همچنان قصد ماندن در یوونتوس را دارد.
گزارش ها حکایت از آن دارد که رم با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال گونزالو هیگواین به پایتخت به توافق رسیده است اما خود بازیکن تمایل چندانی به این جابه‌جایی ندارد.
دو باشگاه رم و یوونتوس روابط خوبی با یکدیگر دارند و در همین تابستان، لوکا پلگرینی و لئوناردو اسپیناتزولا را در یک معاوضه به تیم مقابل فرستادند. اکنون نیز کوریره دلواسپورت گزارش داده که رم بر سر قراردادی قرضی و یک ساله به ارزش 6 میلیون یورو با یوونتوس به توافق رسیده است. این قرارداد همچنین حاوی بندی برای دائمی شدن به ارزش 27 میلیون یورو خواهد بود.
با این حال، این نشریه خبر داده که این قرارداد هنوز مورد موافقت خود گونزالو هیگواین قرار نگرفته است. پیش بینی می‌شود هیگواین ابتدا قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2023 تمدید کند و حقوق سالیانه خود را در قرارداد جدید به 4.5 میلیون یورو در سال کاهش دهد.
هیگواین 31 ساله که فصل گذشته را به شکل قرضی در میلان و سپس چلسی پشت سر گذاشت، در تمرینات پیش فصل یوونتوس حضور یافته و ترجیح او، ماندن در تورین است. یکی از دلایل این ترجیح، حضور مائوریتسیو ساری در یوونتوس است. هیگواین در آخرین فصل حضور در ناپولی زیر نظر ساری بهترین فصل دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشت و با 36 گل، مقتدرانه آقای گل سری آ شد. او در 6 ماهه دوم فصل 19-2018 هم به چلسی رفت تا دوباره زیر نظر ساری کار کند.
تکلیف ادامه حضور ادین ژکو در رم همچنان مشخص نیست و در صورتی که مهاجم بوسنیایی به اینترمیلان برود، آن گاه جالوروسی تلاش بیشتری برای جذب هیگواین انجام خواهد داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/150136/توافق-رم-و-یوونتوس-بر-سر-انتقال-قرضی-هیگواین!
بستن   چاپ