آریا جوان
معرفی پرطرفدارترین بازی موبایلی دنیا
جمعه 28 تير 1398 - 20:22:43
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٢
٤


آخرین خبر / هفته گذشته محبوب ترین بازی موبایلی دنیا که توانسته بود از 5 امتیاز ممکن در گوگل پلی؛ 4.9 امتیاز را کسب کند به شما معرفی کردیم و می توانید آن را از اینجا دریافت کنید. اما امروز به سراغ معرفی پرطرفدارترین بازی موبایلی دنیا رفته ایم که روی بیش از یک میلیارد گوشی اندرویدی در دنیا نصب است!
قطعاً همه‌ی شما با بازی‌های دوندگی و پرشی آشنایی دارید. این سری بازی‌ها از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند و کسب امتیاز یا جوایزی در بازی، طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از این بازی‌ها، بازی Subway Surfers است که حتماً با آن آشنایی دارید یا حداقل یک‌بار آن را بازی کرده‌اید. این بازی تنها بازی موبایلی اندروید است که به بیش از یک میلیارد نصب فعال در گوگل پلی رسیده و امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است.
این بازی تشکیل‌شده از چند کاراکتر نوجوان است که در حال فرار از دست پلیس بوده و در مسیر مترو در حال دویدن و پریدن هستند. در بین مسیر برای بازیکنان سکه و جوایز جالبی ارائه‌شده است که کاراکتر بازی باید برای کسب امتیاز این سکه‌ها و جوایز را دریافت کند. این بازی با به‌روزرسانی در هر فصل، قابلیت‌ها، مکان‌ها و کاراکترهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. این بازی را می‌توان یک بازی رکوردی نیز دانست و هر بازیکن می‌تواند رکورد بیشترین دویدن خود را ثبت نماید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 81 مگابایت
سبک: امتیازی
رده سنی: +3

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150158/معرفی-پرطرفدارترین-بازی-موبایلی-دنیا
بستن   چاپ