آریا جوان
معرفی دقیق‌ترین اپلیکیشن هواشناسی که در تابستان به کارتان می‌آید
جمعه 28 تير 1398 - 22:22:09
آریا جوان -
معرفی دقیق‌ترین اپلیکیشن هواشناسی که در تابستان به کارتان می‌آید
k ٤.٣
٢


آخرین خبر / ایام تابستان یکی از بهترین فرصت ها برای سفر است. اما اطلاع از آب و هوای مقصد و همچنین مسیر راه می تواند به شما در داشتن سفری لذت بخش کمک کند. همچنین در این روزهای گرم می توانید ببینید چه ساعاتی از روز خنک تر شده و تا کی نیز باید این گرمای اذیت کننده را تحمل کنیم.
WeatherBug هم در طراحی و هم در رابط کاربری یکی از برترین و بهترین برنامه های هواشناسی اندروید به شمار می آید و این قابلیت را دارد تا علاوه بر اعلام وضعیت آب و هوایی محل سکونت شما، وضعیت جوی شهر های نزدیک شما را نیز اطلاع دهد. این برنامه علاوه بر پیش بینی های دقیق و درست میتواند تغییرات شدید و ناگهانی آب و هوا را به شما اطلاع دهد. در کنار این موارد تیم توسعه این برنامه بخشی را برای اطلاع ترافیک و اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران در این برنامه پیش بینی کرده اند و شما میتوانید تصاویر مورد علاقه خود را در آن به اشتراک بگذارید.

این برنامه گزارش های مختلف برای فعالیت های گوناگون روزانه در اختیار شما قرار می دهد و میتوانید وضعیت هوا را برای رفتن پیکنیک یا دوچرخه سواری در یک روز خاص را مشاهده نمایید. همچنین شما میتوانید این برنامه را براساس سبک زندگی خود سفارش سازی و بهینه کنید، صفحه خانگی و یا حتی زبان برنامه را تغییر دهید و یا مکان های متعددی به برنامه اضافه کنید تا از آب و هوای تمام آنها آگاه باشد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: ( بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است)

*لینک دانلود*
شما از چه اپلیکیشن هواشناسی استفاده می کنید؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/150215/معرفی-دقیق‌ترین-اپلیکیشن-هواشناسی-که-در-تابستان-به-کارتان-می‌آید
بستن   چاپ