آریا جوان
الهلال با عموری خداحافظی کرد
شنبه 29 تير 1398 - 11:31:22
آریا جوان -
الهلال با عموری خداحافظی کرد 2
٤٥١
٠
ورزش 3 / مرد سال سابق آسیا و گران ترین بازیکن دنیای عرب برای ماندن در الهلال با شرط و شروط هایی روبرو شد.
مصدومیت فصل گذشته عمرعبدالرحمان در ترکیب الهلال برای ستاره سابق العین و مرد سال آسیا در سال 2016 دردسرساز شد چون ماندن عموری در ترکیب باشگاه سعودی به عنوان گران ترین انتقال تاریخ دنیای عرب را در هاله ای از ابهام قرار داد.
در پی افزایش گمانه زنی ها همین طور شایعات پیرامون عموری در میان طرفداران پرشمار الهلال، این باشگاه بیانیه ای رسمی در قبال روند مذاکرات منتشر و از شرط های ماندن ستاره اماراتی در ترکیب آبی های ریاض رونمایی کرد. مهم ترین شرط سلامت جسمانی عموری ذکر شده ضمن این که لوچسکیو سرمربی جدید باشگاه نیز باید تمایل به همکاری با کاپیتان تیم ملی امارات را داشته باشد.
در بخشی از بیانیه الهلال آمده است: «عموری بعد از اتمام برنامه های درمانی زیر نظر پرشک اسپانیایی در بندر بارسلونا، باید تست های پزشکی جدید را می گذراند. با توجه به سومین مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نیاز بود این سلامتی تایید شود. ما از ابتدا هم روی تمدید قرارداد تاکید داشتیم تا جایی که رئیس جدید باشگاه با نماینده عموری سه شنبه گذشته نشستی داشت منوط به این که در صورت مثبت بودن تست پزشکی عموری قرارداد تمدید شود».
در حالی که عبدالرحمان با ترک اردوی پیش فصل در اتریش و حضور در مرکز سلامت فیفا توانست تست های پزشکی را به خوبی بگذراند حالا درخواست افزایش دستمزد و مدت زمان قرارداد از سوی عموری، الهلالی ها را یک قدم از تصمیم خود برای تمدید قرارداد عقب راند گرچه به نوشته رسانه های سعودی باشگاه با درخواست نسبی درآمدهای عموری موافقت کرد اما حاضر به امضای قرارداد بلندمدت نشد.
شرایط جدید الهلالی ها به مدیربرنامه های عموری ابلاغ و ضرب الاجل 24 ساعته گذاشته شد اما این تایم زمانی کافی نبود چون عموری خواستار زمان بیشتری شد تا این که دیشب باشگاه الهلال با فشارهای طرفداران مجبور به صدور بیانیه جدیدی برای آگاهی همگان از روند مذاکرات با عموری اماراتی شد. در این بیانیه آمده است که تست های پزشکی اخبر عبدالرحمان قدیمی بود به همین خاطر باید تست های جدید پزشکی صورت می گرفت که با انجام این تست ها در دبی، باشگاه پیشنهاد جدید خود را ارائه داد اما عموری تکلیف خود و الهلال را مشخص نکرد.
گره پرونده عموری با الهلال در حالی کورتر از همیشه شد که بازی مهم با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2019 در پیش است از همین رو سران باشگاه باید هر چه سریع تر تکلیف 7 بازیکن خارجی خود را مشخص و چهار نفر را در فهرست قرار می دادند که با تعلل های صورت گرفته از سوی ستاره اماراتی، سران الهلال در انتهای بیانیه دیشب خود رسما از عموری خداحافظی و بابت تلاش هایش در طول مدت زمانی که برای الهلال به میدان رفت از او تشکر کردند و در ادامه برای کاپیتان تیم ملی امارات آرزوی موفقیت کردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/150383/الهلال-با-عموری-خداحافظی-کرد
بستن   چاپ