آریا جوان
Dark Sword 2؛ بازی که عاشقان شمشیرزنی نباید از دست بدهند
شنبه 29 تير 1398 - 20:46:53
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٠
٠


زومجی / Dark Sword 2 از آن جمله‌ آثاری است که نباید از دستش بدهید و غرق در گرافیک پر جنب و جوشش یک هک اند اسلش تمام عیار را تجربه کنید.
این بازی به قدری شگفت‌انگیز است که هر گیمری که عاشق گرافیک بالا و بازی‌های باکیفیت کنسولی است باید به‌سراغ این اثر بیاید. با ما همراه شوید تا گوشه‌ای از زیبایی‌های این بازی را برای‌تان نشان دهیم.
داستان بازی
در این نسخه شخصیت فاطیما را داریم که به ماموریتی بزرگ اعزام می‌شود. او به همراه شخصیت‌های دیگر در جهانی قرار دارد که ماشین‌ها در آن حکم‌رانی می‌کنند و نژاد بشر رو به زوال است. شما باید در نقش نقش یک سایبورگ قرار بگیرید و دنیای انسان‌ها را نجات دهید.
روش انجام بازی
گیم‌پلی بازی از نبردهای استراتژیکی تشکیل شده است که با توجه به شخصیت‌ها کاملا متغیر است و هر بازیکن می‌تواند فنون خود را در بازی پیاده‌سازی کند. سلاح‌های شما متنوع هستند و بیش از 20 نوع ضربه منحصربه‌فرد برای هرکدام طراحی شده است که حتی می‌توانید آن‌ها را روی دکمه‌های پرتعداد پایین صفحه نیز مشاهده کنید.
دشمنان در بازی Dark Sword 2 تنوع بسیار بالایی دارند و گل سرسبد آن‌ها باس‌های عظیم و حماسی بازی است. برای پیروزی در باس فایت‌ها باید مدام در حرکت باشید و از اکثر دکمه‌ای کنترلی خود استفاده کنید. نمونه این بخش را در جایی ندیده‌اید و شاید تعجب کنید که پس از فعال شدن همه سلاح‌ها و مهارت‌های یک شخصیت، شما بیش از 15 دکمه در پایین صفحه خود مشاهده خواهید کرد. بیش‌تر این دکمه‌ها پس از تایم‌لاین‌های زمانی فعال می‌شوند و باید در استفاده از آن‌ها تیزبین باشید. سعی کنید از استراتژی خوبی به‌همراه سرعت استفاده کنید تا یک سایبورگ تمام‌ عیار باشید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 99 مگابایت
سبک: نقش‌آفرینی
رده سنی: +7

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150788/Dark-Sword-2؛-بازی-که-عاشقان-شمشیرزنی-نباید-از-دست-بدهند
بستن   چاپ