آریا جوان
پاسخ کارلوس ولا به حملات زلاتان
يکشنبه 30 تير 1398 - 03:37:06
آریا جوان -
پاسخ کارلوس ولا به حملات زلاتان
k ١
١
طرفداری / زلاتان 3 ماه دیگر 38 ساله می شود اما هنوز همان مغرورِ دوست داشتنی سابق است!
اخیراً کارلوس ولا به جدی ترین رقیب زلاتان ابراهیموویچ در MLS تبدیل شده است. ولا در این فصل در پیراهن لس آنجلس اف سی موفق به ثبت 21 گل شده است تا این تیم با اقتدار در صدر جدول کنفرانس غرب قرار بگیرد. زلاتان ابراهیموویچ در لس آنجلس گلکسی 16 گل به ثمر رسانده است تا رتبه دوم جدول به این تیم برسد.
با وجود درخشش ولا و آمار بهتر او نسبت به زلاتان، مهاجم سوئدی همچنان معتقد است با اختلاف بهترین بازیکن MLS است. به نقل از ESPN؛ زلاتان در پاسخ به این سوال که "آیا همچنان خود را بهترین بازیکن لیگ حرفه ای آمریکا می دانی؟"؛ گفت:
بله با اختلاف زیاد؛ آیا کارلوس ولا اکنون در دوران اوج خود به سر می برد؟ چند سال دارد؟ 29 سال! (البته او 30 ساله است.) وی در دوران اوج خود به سر می برد اما در MLS بازی می کند. وقتی من 29 سال داشتم، کجا بودم؟ در اروپا و این تفاوت زیادی است.
لس آنجلس گلکسی روز گذشته مقابل لس آنجلس اف سی قرار گرفت که تقابل زلاتان با ولا بود. مهاجم سوئدی در این بازی هت تریک کرد و کارلوس ولا نیز 2 گل به ثمر رساند تا لس آنجلس گلکسی با نتیجه 3-2 برنده شود. پیش از این دیدار از زلاتان ابراهیموویچ پرسیده شد:" تو اخیراً گفتی که از کارلوس ولا بهتر هستی. آیا می توانی این موضوع را امشب ثابت کنی؟"؛ او پاسخ داد:
نه تنها از ولا بلکه از کل MLS بهتر هستم. هر روز در حال اثبات این موضوع هستم.
به نقل از وبسایت گل؛ کارلوس ولا در پاسخ به مهاجم مشهور سوئدی گفت:
با وجود اینکه زلاتان در صحبت های خود خیلی محترمانه نشان نداد، اگر به آمار و ارقام نگاه کنیم و به سن و اما و اگرها کاری نداشته باشیم؛ من در حال حاضر بازیکن بهتری نسبت به او هستم. بنابراین بهترین بازیکن MLS محسوب می شوم و این یک واقعیت است.
بله؛ اگر به دوران اوج او نگاه کنید؛ وی، زلاتان بوده است؛ کسی که فقط مسی و رونالدو را بهتر از خود می دید. اما در حال حاضر و در لیگ MLS اوضاع اینگونه است.
با وجود اینکه مقابل لس آنجلس گلکسی شکست خوردیم، همچنان با اختلاف در صدر جدول هستیم و باید سریعاً این باخت را فراموش کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/150911/پاسخ-کارلوس-ولا-به-حملات-زلاتان
بستن   چاپ