آریا جوان
جلسه بسیج عمومی جامعه ورزش د رفدراسیون بدنسازی
ساخت قریب الوقوع 70 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت
يکشنبه 30 تير 1398 - 13:26:09
آریا جوان - با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در جلسه بسیج عمومی جامعه ورزش که به میزبانی فدراسیون بدنسازی برگزار شد ،ساخت قریب الوقوع 70 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بسیج عمومی جامعه ورزش در خصوص ساخت 70 واحد مسکونی جهت سیل زدگان با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار آذرنوش مسوول سازمان بسیج ورزشکاارن کشور، سید شروین اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به میزبانی ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.
دکتر احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ابتدای جلسه گفت: بحث هماهنگی در خصوص ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان با توجه به توافقات قبلی فدراسیون ها مسیر خوبی را طی می کند تا ما بتوانیم با مشارکت جامعه ورزشش کمک لازم جهت ساخت 70 واحد مسکونی را در فاصله 4 ماه آینده به سرانجام برسانیم.
احمدی گفت: پیش بینی اولیه ما برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان می باشد که امیدوارم این مبلغ با مشارکت گسترده جامعه ورزش و واریز وجه آن به حساب معرفی شده انجام و این کار خداپسندانه به سرانجام برسد.
احمدی گفت: خوشبختانه ما نزدیک به 4 میلیون ورزشکار سازمان یافته داریم که مشارکت آنها با یک کمک حداقلی می تواند شرایط ساخت این 70 واحد مسکونی را براحتی رقم بزند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/150938/ساخت-قریب-الوقوع-70-واحد-مسکونی-در-دستور-کار-قرار-گرفت
بستن   چاپ