آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان :
از نتایج والیبال در لیگ ملتهای جهان رضایت دارم، نقدها در مورد جوانان و قهرمانان بایستی منصفانه و عادلانه باشد، گرفتن سهمیه و حتی سکوی المپیک در اندازه های تیم ملی ایران است
دوشنبه 31 تير 1398 - 20:31:42
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از نتایج والیبال در لیگ ملتهای جهان تاکید کرد: نقدها در مورد جوانان و قهرمانان بایستی منصفانه و عادلانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک با تقدیر و تشکر از تلاش های ملی پوشان والیبال ایران در لیگ ملتهای جهان گفت : قرار گرفتن در رده دوم شانزده تیم مرحله اول و صعود به جمع شش تیم برتر و نهایتا مقام پنجمی لیگ والیبال ملتهای جهان، نشانه های درخشان موفقیت ملی پوشان والیبال ایران است و از عملکرد آنها رضایت دارم .
وزیر ورزش و جوانان درباره نقدهای پیرامون نتایج تیم ملی والیبال ایران گفت : نقد خردمندانه و عادلانه حتما به روند ورزش و والیبال کمک می کند و در بررسی عملکرد قهرمانان و جوانان ایران باید منصفانه عمل کنیم.
مسعود سلطانی فر درباره المپیک آینده و موقعیت والیبال ایران گفت : من به این تیم بسیار امیدوارم و معتقدم گرفتن سهمیه و حتی سکوی المپیک در اندازه های تیم ملی ایران است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/151620/از-نتایج-والیبال-در-لیگ-ملتهای-جهان-رضایت-دارم،-نقدها-در-مورد-جوانان-و-قهرمانان-بایستی-منصفانه-و-عادلانه-باشد،-گرفتن-سهمیه--و-حتی-سکوی-المپیک-در-اندازه-های-تیم-ملی-ایران-است
بستن   چاپ