آریا جوان
تلاش برای برگزاری با کیفیت تر تور سی و چهارم:
در جلسه مشترک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با معاونان ورزش آذربایجان غربی و اردبیل مطرح شد
دوشنبه 31 تير 1398 - 20:31:43
آریا جوان - با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با معاونان ورزش استان های آذربایجان غربی و اردبیل جلسه هماهنگی سی و چهارمین مین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در محل اتاق کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با معاونان ورزش استان های آذربایجان غربی و اردبیل جلسه هماهنگی سی و چهارمین مین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در محل اتاق کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، جلسه هماهنگی سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و معاونان ورزش استانهای آذربایجان غربی و اردبیل روز دوشنبه سی و یکم شهریورماه برگزار شد.
بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سالهای قبل برگزار کنیم.
برادران معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:هدف ما میزبانی شایسته برای این تور هست و تلاش می کنیم امسال نیز همچون سالهای گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.
ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یک رویداد مهم بین المللی است و لازم است که به بهترین نحو ممکن برگزار شود و من از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آمادگی این استان را برای مشارکت در برگزاری این تور اعلام می کنم.
گفتنی است سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از دهم تا چهاردهم مهر 98 در پنج مرحله برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/151621/در-جلسه-مشترک-مدیرکل-ورزش-و-جوانان-آذربایجان-شرقی-با-معاونان-ورزش-آذربایجان-غربی-و-اردبیل-مطرح-شد
بستن   چاپ