آریا جوان
امیدوارم کاپیتان شوم
سه شنبه 1 مرداد 1398 - 03:35:12
آریا جوان -
امیدوارم کاپیتان شوم
k ١.٩
٢
ورزش 3 / داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد امیدوار است فصل بعد کاپیتان این تیم شود.
به نظر می رسد قرارداد داوید دخیا با دستمزد هفته ای 375 هزار پوند و تا سال 2025 به زودی تمدید خواهد شد. این سنگربان باتجربه که نه سال پیش به یونایتد پیوست، مدعی شد تیمش باید فصل بعد پیشرفت کرده و برای فتح همه عناوین مبارزه کند.
داوید دخیا گفت: " من در چند بازی کاپیتان یونایتد بوده ام و بی شک بستن بازوبند این باشگاه و دفاع از نام آن اتفاق شگفت انگیزی است. من واقعا واقعا خوشحال خواهم بود اگر فصل بعد به عنوان کاپیتان یونایتد انتخاب شوم.
این فصل نهم من در یونایتد است و احساس می کنم باتجربه ترین بازیکن تیم هستم.من باید در زمین به بازیکنان جوان کمک کرده و به آنها نشان دهم بازی کردن در یونایتد به چه معناست.
فصل بعد باید شرایط ما خیلی بهتر شود زیرا ما منچستر یونایتد هستیم و باید برای فتح همه عناوین مبارزه کنیم. زمانی که برای یونایتد بازی می کنید باید برای همه چیز مبارزه کنید، بهترین عملکرد را ارائه داده و دوباره تیم را به اوج برسانید. من فکر می کنم در بازی های پیش فصل باید حفظ توپ و بازیسازی از عقب را که فصل گذشته نداشتیم تمرین کنیم. ما باید در مورد این مسائل پیشرفت کنیم. تلاش فراوانی می کنیم و امیدوارم بتوانیم در اولین بازی مقابل چلسی نشان دهیم که نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم."

http://www.javanannews.ir/fa/News/151891/امیدوارم-کاپیتان-شوم
بستن   چاپ