آریا جوان
کمبود‌های خجالت‌آور فوتبال ایران
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 09:15:36
آریا جوان -
کمبود‌های خجالت‌آور فوتبال ایران
٨٤٣
١
خبر ورزشی / هنوز چیزی از افتضاح فینال جام حذفی نگذشته که مسئله جام شهدا پیش آمده است. یکی هم نیست بپرسد مگر مجبورید چنین جامی را آن هم با استفاده از نام مقدس شهدا (که برگردن تک تک ما حق دارند) برگزار کنید؟
دور نیست زمانی که بعضی از مسئولان فوتبال ما ادعای برگزاری جام جهانی را داشتند و شوخی یا جدی می‌گفتند ایران می‌تواند مسابقات جام جهانی را هم میزبانی کند! حالا، اما خبر می‌رسد مسئولان حتی توان برگزاری یک تورنمنت ساده به نام جام شهدا را هم ندارند و قرعه‌کشی لیگ هم که هنوز انجام نشده است. در همین کشوری که ادعای میزبانی جام جهانی را داشت هنوز 6 تیم هم ورزشگاه‌شان کامل نشده و مسئولان گفته‌اند اگر نیمی از ورزشگاه‌ها آماده شود، لیگ را شروع می‌کنیم!
هنوز چیزی از افتضاح فینال جام حذفی نگذشته که مسئله جام شهدا پیش آمده است. یکی هم نیست بپرسد مگر مجبورید چنین جامی را آن هم با استفاده از نام مقدس شهدا (که برگردن تک تک ما حق دارند) برگزار کنید؟ 20 سال قبل در اصفهان جام نقش‌جهان برگزار می‌شد که سطح خوبی هم داشت و تیم‌ها برای شروع لیگ آماده می‌شدند، اما حالا بعد از 20 سال همان تورنمنت 4 جانبه یا 8 جانبه را هم نمی‌توانیم برگزار کنیم و لیگ برتر روی هواست.
اینکه تن و بدن پرسپولیس و استقلال و... می‌لرزد که نکند از آسیا حذف شوند، اینکه ورزشگاه نداریم و اینکه بلیت‌فروشی بلد نیستیم بالاخره یک روز باید حل شود. پرسپولیس و استقلال برای هر بازی به ورزشگاه آزادی 112 میلیون تومان اجاره می‌دهند که این خجالت‌آور است. کاش یک سال اصلاً لیگ برگزار نمی‌شد، اما حداقل این دو باشگاه بزرگ و مردمی یک ورزشگاه آبرومند مثل ورزشگاه امام رضای مشهد یا ورزشگاه فولاد داشتند و کاش مشکل صندلی و بلیت و حق پخش و... یک‌بار برای همیشه حل می‌شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/152555/کمبود‌های-خجالت‌آور-فوتبال-ایران
بستن   چاپ