آریا جوان
نماینده سازمان میراث فرهنگی: لغو روادید گروهی برای سفر به روسیه در حال اجرایی شدن است/ شریعتی: وزارت خارجه همیشه کنار ورزش است
سه شنبه 21 آذر 1396 - 4:18:14 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال تاکید کرد: این سازمان برای خدمت رسانی با تمام قوا به تیم ملی حاضر و آماده است. همچنین محمدجواد شریعتی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت امور خارجه نیز در این جلسه از همکاری این وزارت خانه در بحث اعزام های ورزشکاران خبر داد و گفت: همیشه کنار ورزش هستیم و در حد توان همکاری لازم را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ولی تیموری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال که امروز به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که برای شروع فعالیت در این زمینه دفاتر تخصصی با همکاری فدراسیون فوتبال آغاز به کار کرده اند، گفت: با لغو روادید گروهی برای ورود به روسیه، گوشه ای از مشکلات خروج از کشور و گردشگری در این برهه زمانی حل خواهد شد.
وی همچنین از جام جهانی به عنوان رویدادی بین المللی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشورمان یاد کرد و افزود: برای معرفی جامعه پویای ایران امروزی کمیته ای تخصصی در معانت گردشگری تشکیل داده ایم.
تیموری، یاری به تیم ملی را دارای رهاوردی بزرگ برای معرفی صنعت گردشگری و جاذبه های ایران به جهانیان عنوان کرد.
در جام جهانی دو پُست کنسولی دیگر به نمایندگان سیاسی ایران در روسیه اضافه می شود
محمدجواد شریعتی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت امور خارجه نیز دراین جلسه از همکاری وزارت امور خارجه در بحث اعزام های ورزشکاران خبر داد و گفت: همیشه کنار ورزش هستیم و در حد توان همکاری لازم را خواهیم داشت.
وی با بیان این که در دو شهر مسکو و کازان نماینده سیاسی ایران مستقر است، افزود: در تلاشیم پُست های کنسولی موقت در دو شهر دیگر روسیه نیز برقرار کنیم.
در ادامه این جلسه معاونین وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، نمایندگان صدا و سیما، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد با همگرایی تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی صورت گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/15563/نماینده-سازمان-میراث-فرهنگی--لغو-روادید-گروهی-برای-سفر-به-روسیه-در-حال-اجرایی-شدن-است--شریعتی--وزارت-خارجه-همیشه-کنار-ورزش-است
بستن   چاپ