آریا جوان
اعلام آمار ثبت نام در 3 آزمون دندانپزشکی و داروسازی
پنجشنبه 23 آذر 1396 - 3:33:29 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

آزمون‌های ملی و جایابی دندان پزشکی و ارزشیابی داروسازی 30 آذرماه 96 با حضور 555 داوطلب به صورت الکترونیک برگزار می شود.
پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر محمدحسین پورکاظمی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ثبت نام در این آزمون ها گفت: در آزمون ملی دندان پزشکی 349 نفر، در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور 156 نفر و در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور 50 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی یادآور شد: این سه آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیکی و همزمان در 30 آذرماه 96 برگزار خواهد شد.
پورکاظمی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات برای برگزاری بدون مشکل این سه آزمون به صورت الکترونیکی فراهم شده است و آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود.
سی و یکمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندان پزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند (ورودی های پیش از اگوست 2009).
مرحله نظری هشتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند (ورودی های پس از اگوست 2009).
چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور مختص افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/15598/اعلام-آمار-ثبت-نام-در-3-آزمون-دندانپزشکی-و-داروسازی
بستن   چاپ