آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان: تور بین المللی دوچرخه سواری اواخر آذر برگزار می شود/ در تلاش برای بالابردن کمیت و کیفیت ورزشکاران اعزامی به جاکارتا هستیم
يکشنبه 26 آذر 1396 - 11:21:47 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در اواخر ماه جاری خبر داد.

محمدامیری خراسانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهم ترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان را تا پایان سال عنوان کرد.
وی با اشاره به برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در استان کرمان تا پایان آذرماه، گفت: این تور در رده سنی جوانان با عنوان ولایت برگزار خواهد شد؛ همچنین کرمان مسابقه بین المللی اپن شطرنج را نیز قبل از سال جدید میزبانی می کند.
امیری خراسانی در این خصوص اذعان داشت: امیدواریم برگزاری مجدد تور دوچرخه سواری کرمان پس از وقفه ای هشت ساله، نوید بخش فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین از افتتاح پیست استاندارد دوچرخه سواری در این استان تا دهه فجرخبر داد.
امیری خراسانی در ادامه، افتتاح استخر شنای بردسیر را نیزمورد توجه قرار داد و گفت: پس از 20 سال این استخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول درباره برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در شش ماه نخست سال اظهار داشت: سعی کردیم موارد سخت افزاری به خصوص ماده 88 را با نظم بیشتری پیش ببریم و نسبت به گذشته درآمدزایی داشته باشیم.
وی همچنین ماده 27 را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال های گذشته هیچ کدام از اماکن نیمه تمام ما واگذار نشده بود اما در این مدت 2 پروژه را واگذار کردیم و 13 پروژه دیگردر حال واگذاری است.
امیری خراسانی با بیان این که طی 3 سال گذشته 10 خانه ورزش روستایی به بهره برداری رسید، خاطر نشان کرد: در 6 ماه گذشته توانستیم با همت اداره کل ورزش و جوانان بیست و پنج خانه ورزش روستایی دیگر را افتتاح کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه اظهار داشت: در مدت 6 ماه کمک های مالی ما به هیات های ورزشی برابر با کمک هایی بوده است که طی یک سال به هیات ها می شده است؛ به خصوص در ورزش بانوان این رقم قابل توجه است.
وی همچنین از پیگیری برنامه های ستاد استانی بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا2018 خبرداد و گفت: هدف ما در این دوره افزایش کمی و کیفی نمایندگان استان کرمان در این مسابقات نسبت به دوره پیش است.
امیری خراسانی با تاکید به این نکته که تا اردیبهشت ماه نگاه ویژه تری به ستاد استانی بازی ها خواهیم داشت، افزود: ما در دوره پیش 3 ورزشکار از کرمان به مسابقات آسیایی اعزام کردیم که امیدواریم این دوره تعداد ورزشکاران اعزامی را 4 برابر کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/15744/مدیرکل-ورزش-و-جوانان-کرمان--تور-بین-المللی-دوچرخه-سواری-اواخر-آذر-برگزار-می-شود--در-تلاش-برای-بالابردن-کمیت-و-کیفیت-ورزشکاران-اعزامی-به-جاکارتا-هستیم
بستن   چاپ