آریا جوان
اعلام نحوه اختصاص سهمیه عتبات دانشگاهیان به استان ها
دوشنبه 27 آذر 1396 - 1:00:56 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان گفت:اختصاص سهمیه به استان ها بر اساس تعداد ثبت نامی ها در دوره های گذشته و درخواستی استان ها در نظر گرفته شده است.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان، محمد زارع گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان در راستای ایجاد رفاه و سهولت بیشتر برای دانشگاهی ان متقاضی تشرف به عتبات، بازه های زمانی مختلفی را برای اعزام برنامه ریزی کرده است.
وی افزود: اساتید، متاهلان و کارکنان دانشگاه‌ها در بازه زمانی اول بهمن تا 15اردیبهشت ماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. دختران دانشجو نیز از 1 بهمن تا 20 اسفند ماه و پسران دانشجو از 20 اسفند تا 15 اردیبهشت ماه راهی عتبات عالیات می شوند.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان ادامه داد: ثبت نام کنندگان با مراجعه به سایت لبیک می توانند جدول تاریخ های تعیین شده برای استان خود را مراجعه و دو تاریخ را برای تشرف انتخاب کنند.
زارع ادامه داد: هر دانشگاهی امکان انتخاب دو اولویت برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی را دارد ودر این مرحله انتخاب نوع اعزام(زمینی، هوایی) و زمان تشرف با ثبت نام کنندگان خواهد بود.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهی ان در صورت چگونگی تخصیص کاروان به استان ها گفت:اختصاص سهمیه به استان ها بر اساس تعداد ثبت نامی ها در دوره های گذشته و درخواستی استان ها در نظر گرفته شده است و ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت اعزام استان خود مشاهده می کنند.
زارع گفت: متقاضیان تشرف به عتبات می توانند در زمان تعیین شده به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. برای انجام پیش ثبت نام نیز ده روز در نظر گرفته شده است .
وی افزود: با هر کد ملی فقط یکبار می توان ثبت نام را انجام داد، بنابراین دانشگاهی ان در ثبت شماره کدملی خود نهایت دقت را به کار برند ، چون امکان ویرایش کدملی وجود نخواهد داشت.
به گزارش مهر، ثبت نام عتبات دانشگاهی ان از روز شنبه 25 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا 5 دی ماه ادامه خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/15785/اعلام-نحوه-اختصاص-سهمیه-عتبات-دانشگاهیان-به-استان-ها
بستن   چاپ