آریا جوان
منصوری: در ترکیه 3 پاس گل دادم، یکی از یکی بهتر
پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 09:18:29
آریا جوان -
منصوری: در ترکیه 3 پاس گل دادم، یکی از یکی بهتر
k ٢
٢
خبر ورزشی / مدافع راست سپاهان گفت: هدفم این است که در لیگ نوزدهم بهترین باشم و ان‌شاءالله با درخشش در تیم سپاهان به تیم ملی هم دعوت شوم.
مرتضی منصوری مدافع راست فصل قبل تیم شهر خودرو که در این فصل به تیم سپاهان پیوسته در تیم جدیدش نمایش‌های قابل قبولی ارائه داده است؛ از همین‌رو گفت‌وگویی با او پس از بازگشت از اردوی ترکیه داشتیم.
* اردوی تیم‌تان در ترکیه چطور بود؟
اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و چند بازی تدارکاتی بسیار مفید را هم برگزار کردیم. در این دیدار‌ها به بهترین شکل محک خوردیم و از هر جهت به بهترین شکل آماده شدیم.
* آیا در تیم جدیدت جا افتادی و با بقیه هماهنگ شدی؟
خدا را شکر در سه بازی تدارکاتی تیمم سه پاس گل دادم و از این بایت خیلی خوشحال شدم که برای تیمم مفید واقع شدم. در لیگ نوزدهم هم می‌خواهم آقای پاس گل شوم و بیشترین پاس گل‌ها را برای هم‌تیمی‌هایم مهیا سازم.
* پاس گل‌هایت در بازی‌های تدارکاتی را به چه بازیکنانی دادی؟
دو پاس گل به علی قربانی دادم و یک پاس گل هم به محمد‌رضا حسینی.
* در تیم سپاهان چه هدفی را دنبال می‌کنی؟
هدفم این است که در لیگ نوزدهم بهترین باشم و ان‌شاءالله با درخشش در تیم سپاهان به تیم ملی هم دعوت شوم و پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.
* سپاهان را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
من اهل کری نیستم و همیشه سعی کردم حرف‌هایم را در زمین بزنم. از سوی دیگر قدرت سپاهان برای همه واضح است و ما می‌توانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و با تلاش زیاد انتظار هواداران‌مان که موفقیت و قهرمانی است را برآورده سازیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/157940/منصوری--در-ترکیه-3-پاس-گل-دادم،-یکی-از-یکی-بهتر
بستن   چاپ